mamma i aprli Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 jeg har termin 14 april, det er vel litt tilig ennda og pakke beggen eller??? når er det normalt å gjøre det?
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 pakker det den dagen jeg blir høygravid! til tirsdag:o)))
kokko Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 når du føler for det. Jeg venter enda litt....men det er fordi jeg ikke har noen bagg å pakke i, jeg må kjøpe meg en ny.... min gamle bagg er blitt ødelagt... noen pakker flere uker før, mens andre de venter til de kjenner riene. men vist du ikke vil at mannen din skal pakke baggen med det rare i så kan du jo så smått begynne å pakke den.. pakk ned det du vet at du ikke trenger nå, men etter fødselen feks. lykke til med pakkingen...
Pink&Lucky Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har fem dager igjen til termin og begynner vel å ha baggen klar etter hvert... Men jeg begynte faktisk for noen uker siden allerede. Skrev meg en liste ut i fra tips jeg fant her inne, og begynte i det små, har kjøpt litt nytt etter hvert som jeg har lagt oppi, kosedress, amme-BH etc... Siste skudd på treet nå har vært sjokolade, kjeks og drikke som står klart i kjøleskapet. På toppen ligger liste over ting jeg skal ha med, men som jeg pakker i siste liten, så som kamera, mobil, lader... Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Er jo morsomt og koselig å pakke bagen, men helt ærlig var det ikke mye jeg tok opp fra den på sykehuset. Er jo ikke en selvfølge at man er i toppform etterpå.... Denne gang skal jeg ta med veldig lite, og satse på å reise hjem fort.
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Bagen står sånn halveis pakket, må ta resten når det for alvor begynder å skje noe. Har termin i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå