Gå til innhold

Til dere som har barn som sov lengre etter de fikk grøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Vurderer å starte med grøt nå, men har ikke helt bestemt meg. Har i den forbindelse noen spm:

1: Hvor lange økter sov babyen din før grøt? Og hvor lange etter? Altså hvor stor ble forandringen?

2: Merket dere forandring med engang dere startet med smaksprøver (over natten omtrendt), eller merket dere det først når dere var kommet godt igang med hele posjoner?

Håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker altså om natten:) Men det forsto dere sikkert.

Skrevet

Vi begynte da tuppa var 4 mnd. Hun sov da ca 4 timer i strekk (fra å sove 7-8 timer i strekk som hun pleide). Bagynte med velling, ga det i 3 dager, så økte vi men en teskje mer grøtpulver annenhver dag til grøten ble passe halvtykk. Da hun hadde fått halvtykk grøt et par kvelder begynte hun å sove 10 timer i strekk. Nå er hun 6 mnd og sover 10-12 timer om natta. Får grøt om kvelden, skal snart begynne med morgengrøt også.

Skrevet

joda =0)

1: før grøt..fra kl 23 til alt fra en til to timer,mat,skrik,mat..osv.

2:da jeg hadde gitt smaksprøver en ukes tid,lagde jeg 40ml grøt til kvelds.fra da har han sovet fra 23 til 9-10.30 hver morgen.=))))

nå er vi igang med grøt på mårran også.for jammen har han matlyst.

må legge til at han får mme.

hender seg han våkner på natta,men det er ikke være enn å gi smokken,så sovner han igjen.

ble du klokere av dette tro? eller skreiv jeg helt koko....? =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...