Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei:) Vurderer å starte med grøt nå, men har ikke helt bestemt meg. Har i den forbindelse noen spm: 1: Hvor lange økter sov babyen din før grøt? Og hvor lange etter? Altså hvor stor ble forandringen? 2: Merket dere forandring med engang dere startet med smaksprøver (over natten omtrendt), eller merket dere det først når dere var kommet godt igang med hele posjoner? Håper på mange svar:)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg snakker altså om natten:) Men det forsto dere sikkert.
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Vi begynte da tuppa var 4 mnd. Hun sov da ca 4 timer i strekk (fra å sove 7-8 timer i strekk som hun pleide). Bagynte med velling, ga det i 3 dager, så økte vi men en teskje mer grøtpulver annenhver dag til grøten ble passe halvtykk. Da hun hadde fått halvtykk grøt et par kvelder begynte hun å sove 10 timer i strekk. Nå er hun 6 mnd og sover 10-12 timer om natta. Får grøt om kvelden, skal snart begynne med morgengrøt også.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 joda =0) 1: før grøt..fra kl 23 til alt fra en til to timer,mat,skrik,mat..osv. 2:da jeg hadde gitt smaksprøver en ukes tid,lagde jeg 40ml grøt til kvelds.fra da har han sovet fra 23 til 9-10.30 hver morgen.=)))) nå er vi igang med grøt på mårran også.for jammen har han matlyst. må legge til at han får mme. hender seg han våkner på natta,men det er ikke være enn å gi smokken,så sovner han igjen. ble du klokere av dette tro? eller skreiv jeg helt koko....? =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå