Gå til innhold

lukter så sterkt av urinen om morgenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dattera på 9 mnd...det er mest om morgenen med den bleia hun har brukt hele natten..lukter sånn som det lukter av gamle damer på sykehjem.det var vært sånn et par uker nesten. nå er hun i dårlig form, spiser nesten ingenting, vil ikke ha melk, er forkjøla...

kan det være noe uvi? bør jeg være bekymra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun spiser lite gir det konsentrert urin og den lukter strammere,men det høres også ut til at det kan være en UVI og at hun derfor er i dårlig form og spiser mindre.

Dra på apoteket og kjøp urinoppsamlingsposer for spedbarn og glass.Ta med til legen.Viktig å vaske godt først!!Posen skal ikke sitte på mer enn 3 timer,da er urinen ødelagt(om den har ligget i posen i 3 timer),og kan gi falskt positivt svar.Om du ikke får til å feste posen tett slik at det stadig renner utfor,ta med posen og be om hjelp på legekontoret.Det kan være litt vanskelig på jenter.

God bedring til lillejenta di:)

Skrevet

ja jeg skal dra til apoteket nå å kjøpe så får jeg heller dra innom legevakten å få det testet hvis dette fortsetter. takk for svar

Skrevet

Du bør ikke vente så lenge, fordi infeksjonen da kan gå videre opp til nyrebekkenet og gi nyrebekkenbetennelse-og det gjør virkelig ont!

Håper det går bra:)

Skrevet

her lukter det litt mer av morgenbleien enn av de andre bleiene, urinen.. men han får ikke mat iløpet av natten da..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...