Gå til innhold

Noen erfaringer med quinny buzz (pos/neg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg quinny buzz med dreamibag og maxi cosi bilstol m/base. Er dette et bra kjøp dere som har denne vogna??? Hva er fordeler/ ulemper med vognen. Er den tung og tar den stor plass???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ikke tung og tar ikke stor plass, men jeg ville IKKE kjøpt den.. Forhjulet er noe av det mest talentløse jeg noengang har vært borti, funker kun på fast, jevnt underlag (les: shoppingsenter) og hele vogna er veldig plæstikk... Blir ekstremt fort riper, slarkete, forhjulet henger seg opp, bremsen fusker osv osv... Kalesjen er lite lun og sittedelen liten/kort... Dreamibagen er knøttliten, så der må du over i sportsvogna rundt 4-5 mnd alder ca... Fordeler - den tar veldig liten plass og er en drøm å trille på fast underlag (til forhjulet tar kvelden), den er kjempelett å slå opp...

Maxi Cosi bilsete derimot er et kjempegodt kjøp! Best i test i hele Europa, stor plass, god sidebeskyttelse, kjempeflott solskjerm, lett å bære med seg og enkelt å feste i bilen med seler..(selv uten base - ser ikke helt nytten med den..)

Ville heller sett på Bugaboo eller en helt annen vogn... :-)

Skrevet

vi hadde buzz i ett døgn. fant fort ut at det ikke var noen drømmevogn for å si det sånn. funket fint å kjøre runder i stua med den, men det tror jeg faktisk var det enesten...

greide ikke å slå den sammen, noe av det hardeste og tyngste jeg har prøvd... og talentløs hele greia egentlig.

styr unna!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...