lena1983 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 noen som har? fornøyd? Har bestilt meg marine emmaljunga classic sports vogn, å skal ha ny pose , gjerne en jeg kunne hatt både vinter å vår/høst. noen andre erfaringer ? gidder ikke bruke over 1000 kr
Linda&Oskar Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har kjøpt denne nå og er veldig fornøyd! Du fester den over ryggen på vogna og det er genialt for da glir den ikke ned!! På sommern kan du ta av overdelen på den og bare bruke den som en sittepute.
lena1983 Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 hvordan er tykkelsen på den da? bruker du den nå?
Linda&Oskar Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Den er ikke sånn kjempe tykk, men den er akkurat passe syntes jeg. Du kjenner godt at det er en pose når du tar i den. Jeg har en pose i cobalt blue som jeg bruker til en cobalt blue scooter!
lena1983 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 jeg skal ha mrine vogn, tror ikke du det kan være litt fint med sport pacific til da? den posen er marine med litt lyse blått på
Linda&Oskar Skrevet 5. februar 2007 #6 Skrevet 5. februar 2007 Tror det blir kjempefint! Jeg har en edge sportsvogn i pacific blue med en softbag i sammefarge. Har brukt softbagen som kjørepose jeg da i den vogna, men det veldig fine farger!!!
alexander`s mamma Skrevet 5. februar 2007 #7 Skrevet 5. februar 2007 du kommer til bli kjempe fornøyd med vogna
lena1983 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. februar 2007 alexanders mamma: har du classic sports vogn ? Håper jeg blir fornøyd ja, har hatt en del vogmer så pa tide;) Hadde sisst cerox, men den har liten plass under vogna(hater liten plass) hehhe . ikke brukte jeg det vendbare handtaket noe. osv osv. Men syns den classice sporst vogna ser genial ut. Har å solgt dun posen min å kjøpt voksi pose(brukt da) for å ha ei stund frem over nå . så vil jeg ha den allround posen . Hvor stor er den? min gutt var 80 cm på 1 års kontrollen er 14 mnd nå. kjedelig å kjøpe så blir den fort kort. Men sater på den er ganske lang
Annci<3 Skrevet 27. februar 2011 #10 Skrevet 27. februar 2011 gammel tråd men jeg dytter dytter dytter!! er svært usikker på om jeg skal gå for denne posen eller ei.. tenker da spesielt på lengden! den ser kort ut? har en stor og lang gutt på 1 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå