Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 ååh... nok en dag side termin!!! :/ så kjedelig å vente!!! merker det på humøret ja.. føler jeg hr gjort alt som er å gjøre... trodde man kom seg på sykehuset fort når man går over tiden, men må på enda en legekontroll før de sender meg dit! buhuuu... jaja, maks ei uke igjen da må klage lit på en kjdelig regndag
Skilpadden Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Du får trøste deg med at det ikke er så lenge igjen, men jeg skjønner virkelig at det er kjedelig å vente. Datteren min kom heldigvis 5 dager før termin, så jeg håper denne babyen også gjør det.
Heira☆ Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Uff, stakkar deg. Jeg gikk også 8 dager over før lillegutt kom, synes det var en eeeevighet! Får iderlig håpe du slipper og vente så veldig mange dagene til da. Skal krysse fingrene for at det skal skje innen 24 timer jeg ) Lykke til med fødselen!!
Philippa=) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Stakkkars deg..... Jeg har begynnt på min første "overtidsdag", helt pyton. hvordan er humøret ditt??? mitt er på bonn idag, tror jeg bør holde meg for meg selv. Sender litt fødestøv til alle oss på overtid!!!! tvi tvi
090207:) Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Huff og huff.. Skjønne at du blir drittlei... En uke igjen til termin her, og jeg er jo ustabil i humøret av å vente allerede... Klikker vel hvis jeg går over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå