Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei! En liten hilsen er sendt i dag, håper den faller i smak. Ønsker dere en topp helg alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Åi! Det blir spennende ja! Mystisk at du vet hvor jeg bor da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 hehe...ja, det er kanskje litt rart...Har bodd et år i Askim selv, samboeren i tre år, har et vennepar der enda:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 hm:) hvem er det da du? Og hvem er du da? Nå blir jeg ille nysgjerrig her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Hehe...du får tenke hardt da vet du:-) Har du bodd lenge i Askim? Kanskje vi til og med har sett deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Har bodd her i tre år ( skal bo her i tre uker til:)) ÅÅÅÅÅÅ! Si noe mer da! *klørmegihodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Midt i pakkingen du da? Hvor er det dere skal flytte da? Jeg har to barn selv:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #8 Del Skrevet 2. februar 2007 Vi skal flytte til Trondheim:) Hjembyen:) to barn, og julibarn går jeg ut ifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Jepp, julibarn. Kan jo si at det er ei jente, så kan du jo eliminere litt...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #10 Del Skrevet 2. februar 2007 okei.) Da ble det vel litt lettere... hehe.. Gammel du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #11 Del Skrevet 2. februar 2007 Bor du i nærheten enda Har kanskje enn viss anelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #12 Del Skrevet 2. februar 2007 Hm...er i 20 årene:-) Bor vel litt i nærheten kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #13 Del Skrevet 2. februar 2007 ops............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #14 Del Skrevet 2. februar 2007 he he:) Sånt som skjer:) Da var det ikke deg som jeg trodde da men:) Hvem kjenner du her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #15 Del Skrevet 2. februar 2007 argh...hadde Sofie på fanget, så da glemte jeg helt trykke på anonym knappen...Kjenner Stine Furnes og Per Halvorsen, de har ei datter på 1,5 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #16 Del Skrevet 2. februar 2007 Okei:) Har ikke hørt om dem jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #17 Del Skrevet 2. februar 2007 så irriterende at jeg glemte knappen! ARGHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #18 Del Skrevet 2. februar 2007 Skjønner det ja! Gjorde det selv inne på hemmelig venn engang:) Men du er vel ikke med på julivenn heller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #19 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg kan ordne en venn til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #20 Del Skrevet 2. februar 2007 Er ikke med jeg heller siden jeg skulle være din, så da meldte jeg meg ikke på:-) da vet du hvem du får pakka av i morgen da...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå