Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Jeg har trengt en liten pause etter at jeg testet negativt. Har det litt tøft om dagen.....

Sambo ringte Riksen i går for å få bekreftet svaret på blodprøven og for å avtale veien videre. Jeg orket ikke å ringe og det er jeg i grunnen gla for. Sånn som jeg er nå så hadde jeg sagt ja til alt tror jeg.

Først fikk vi beskjed om at vi kunne komme inn i juni, men da sa min kjære klart ifra at det var umennskelig å måtte vente så lenge mellom forsøkene. Da fikk vi time første uka i mai! 6 uker forskjell det.....

Det eneste som er negativt med det er at jeg må gå på nesespray i en mån og jeg får en del bivirkninger.

Spurte også om å få en time for å prate med en lege. Syns vi fikk ut så få egg sist og dårlig befruktning så kunne være greit å diskutere litt ang dosen på medisinene. Ja da greit det men vi fikk time 19 mars, to dager etter nesespray start. Gud så lang ventetid.!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, så lenge til... ikke lett dette her.. Men venting kan vi alt om her inne hehe... ønsker deg bare lykke til så lenge.. klem

Prøv å finne på litt fremover så tiden går fort.. (lett å si hihi)

TENKER PÅ DEG...

Skrevet

Hm - venting ja - kunne skrevet bok om emnet....

Vi ble etterhvert ganske flinke til å bruke ventetidene til å legge hele prøvegreiene på is - rent mentalt altså. Var egentlig litt deilig med en pause på en måte... En sjanse til å leve et mer "normalt" liv - vet ikke om det gir noen mening for deg altså - men det funka bra for oss :)

Ønsker deg lykke til !!!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

Ja, jeg tenker slik at kanskje det er den absolutt største påkjenningen det med ventingen.Vi kunne ikke gjennomføre vårt forsøk i Norge i 2 pga lovgivning. Det kostet/koster oss dyrt, men er kanskje en mening med det....Lykke til RLDO, og jeg vet at det ikke hjelper å si at du kan ta masse utepils eller et glass vin når vårsola varmer, men jeg sier det alikevel ;-) God helg!

Skrevet

Hei hei..

Jeg føler med deg.... min var negativ min også hele onsdagen gikk med til tårer.. Sukk.. men siden det var mitt 3 og siste offentlige forsøk kontaktet jeg riksen og røde kors klinikken for å få en samtale med de.. om det er i det hele tatt håp.. Jeg har få egg med av de 7 eggene jeg har fått ut på alle 3 førsøkene har 6 av dem blitt befruktet og ser helt fine ut..

Jeg har veldig få egg og fikk på mitt 3 forsøk noe som de kalte FLUR UP ( er ikke sikker på hvordan det skrives, kommer tilbake med det i kveld hjemmefra sitter på kontoret nå) med da tok jeg nesespray fra 1 mensdag og fra 2 mensdag så gikk jeg rett på sprøyter og ferdig etter 14 dager.. Jeg tåler hormonene dårlig jeg også får masse eksem..

Vi har tenkt å ta et selvbetalene førsk til og da skal jeg spørre om å få samme behandling som sist..

Vet det er vanskelig men du må lese endel om dette og få råd fra andre, jeg syns legene er difuse i sin forklaring og de har for dårlig tid til å forklare deg ..

LYKKE TIL......... kansje vi ses møtes på riksen..

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...