Gå til innhold

En ekstra jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært med på det? Mannen din, du og en ekstra jente? Mannen min har så fryktelig lyst til det, men jeg vet ikke om jeg takler det, sånn sajlusi og slikt da. Men jeg tenner på tanken.... Også tenner jeg på tanken å bare ha en annen jente for meg selv, ikke la gubben slippe til, men bare oss jentene. Har så lyst til å finne ut hvordan det er å bli slikket av en annen jente! Tenner kjempemasse på å se to jenter ha sex sammen på film, og at de knuller hverandre me dslike strap on dildoer.

Noen som har prøvd noe av dette og har lyst til å dele sine tanker om emnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne også tenkt meg at en annen mann faktisk tok mannen min også jeg da, og kanskje de begge kunne tatt meg etterpå?!

HI

Skrevet

tenner på de samme tinga.. ;)

Men her er det mannen som ikke vil.. :(

Skrevet

Jeg har lyst å slikke fitte,elsker å se to damer sammen-blir skikklig våt av det...fitta renner nesten :-) lyst å fingre ei jente også,kjenne den deilige fitta rundt fingrene mine...suge litt på klitten mens jeg har fingrene mine inne i ei våt fitte...har også lyst å gni fittene våre mot hverandre mens vi tungekysser og kjenner den deilige lukten og smaken av kjønnssafter...ekstra tent blir jeg om jeg hadde blitt sett på av en mann mens vi holder på....han kunne ha kommet bort å strøket litt på oss begge,kjent litt på oss,hvor våte vi er...han kunne kjørt kukken i meg mens dama sto skrevs over meg mens jeg stikker tunga mi langt inn i fitta hennes og innimellom suger og sleiker klitten...han skulle knulla meg hardt mens jeg har 4 fingre i fitta til dama hans...åhhh kåt som faen nå...fantasier er digg ;-D aldri prøvd men fantaserer stadig...

Skrevet

Vi har prøvd det, var kjempe spennende og deilig :-) Da har typen pleid å holde seg i bakgrunnen til å begynne med og sett på, tatt bilder osv. Så har han deltatt mer og mer som det passet, ikke alltid det passet på en måte at han kunne bli med...:-) Er veldig sjalu av meg så jeg styrer ganske mye... Har gått veldig bra de fleste gangene... :-) Om du har lyst så burde du prøve det, snakk mye med typen først så så det ikke blir mye bråk i etterkant, så lenge alle respekterer regler osv så går det greit.. :-)

Skrevet

greit at det høres spennende ut med en jente,men hadde IKKE klart at typen min har vært dær!!!!! ekkelt å tenke påat han hadde tatt påen annen jente,blitt kåt av henne liksom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...