kaffen Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har 27 dager til termin i dag... Går med nr 3. På mandag skal eldste feire bursdagen sin, så jeg har allerede begynt å rydde/vaske her. Sliter veldig med bekkenløsning, så jeg bruker krykker når det blir for ille. I noen dager har jeg hatt masse kraftige kynnere og maserier, og jeg har til og med hatt problemer med å sove! Og jeg som vanligvis sovner som en papegøye når det blir mørkt... Grunnen til at jeg skal sutre nå, er at mannen min jobber på plattform. Han reiser ut på onsdag, og skal være vekke i to uker. Da kommer han hjem 8 dager før termin! Jeg er litt redd for at fødselen skal starte for tidlig med tanke på alle maseriene jeg har hatt i det siste. Vi vurderer hele tiden om han skal sykemelde seg på grunn av at han må ta seg på barna, men det er veldig dumt i forhold til jobben. Han har nettopp rykket opp, og har vært sykemeldt et halvt år pga knukket fot... Når han er vekke kommer jeg til å være alene med barna. Eldste er ikke noe problem, for hun hører etter. Hun blir 7 år, så det skulle bare mangle. Problemet er sønnen min på 2. Han liker fremdeles å bli båret enkelte ganger, og det klarer jeg bare ikke lenger. Han er i barnehage tre dager i uken, men fri mandag og tirsdag. Så han har skikkelig lang-helg... Det var liksom ikke noe spørsmål her, men godt å få skrevet det ned. Takk for at du gadd å lese det!
Mamma til to tette Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er full av respekt for de som fikser graviditet samtidig som man har barn...har flere ganger tenkt at jeg ikke ville klart det gjennom en graviditet som har vært veldig lang og som har bestått av kranglete rygg og lav energi. Har vært totalt ego hele tiden og fått god hjelp av snill mann. Jeg syter fordi han skal dra bort 3 uker før termin og ikke lenger kan varte meg opp ,-) Håper du har et godt nettverk rundt deg som kan stille opp. Få andre til å stille med kake på bursdagen til datteren din?
tuppen og lillemor Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 uff av meg, ikke noe kjekt dette her... jeg går moxo med nr 3, hadde aldri orket å være alene med de nå.... er jo så sliten....
kaffen Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 Toro-kaker er en fin ting! De er dessuten kjempegode! Har bestilt en fra en konditor og. Det er ganske dyrt, men det er virkelig verdt det for tiden! Har et veldig lite nettverk her, for det er ikke så lenge siden jeg flyttet hit. Men dersom noen skulle finne på å ta turen innom mens han er vekke, så får de bare akseptere at det ikke er så ryddig her som det pleier. Det er nok heller jeg som får hetta når det er rotete. Men er det ikke energi, så er det ikke energi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå