Gå til innhold

Noen som vet, hvor lenge sitter hcg i kroppen??

Anbefalte innlegg

Jeg har igjen blødninger i dag, en del.. testet jo positivt i dag igjen, og hcg steg jo fra dag 17 til 21.. selv om jeg hadde blødd fra dag 16-21..

Vet dere hvor lenge hcg sitter i kroppen evt før en SA eller Ma

Fortsetter under...

Tror det er veldig individuelt hvor lenge hcg sitter i kroppen. Mener du etter MA/SA? Noen kan få positiv test i mange uker etter en MA/SA vet jeg.

Uff...tenker du grubler fælt for tiden...ikke enkelt dette her...ventingen e fryktelig... :-/ Men, jeg e sikker på at dette kommer til å gå kjempefint!! Jaa!! :D Det e nok bare lillespirene som vil ha litt oppmerksomhet...åsså krangler de nok litt om hvem som skal bor hvor og sånn...:-)

Masse lykke til videre! Og riktig god helg!

Klemmer fra

Mener ikke å uroe deg, men du vil vel ha ærlige svar.

Hcg kan godt stige dersom det er en MA. Kroppen tror nemlig at den er gravid den, i og med at ingenting kommer ut.

Jeg hadde alle symptomer til og med noen dager etter utskrapning.

Men tror nok ikke at det er MA du har hatt, for da blør man ikke over lengre tid, tvert om, man blør ingenting eller lite.

Ellers har jeg hørt at hcg`en halveres for hver dag dersom man mister.

Ønsker deg igjen lykke til Tullemor, håper sånn at alt ordner seg!!!

Det er riktig som Sunniva sier ang. stigning av hcg.På meg fortsatte den å stige selv om jeg hadde en MA. Men Sunniva har desverre feil når det gjelder blødning. Man kan blø mye ved MA. Jeg blødde i 3 uker med styrtblødninger innimellom.Måtta alikevel ha utskrapning.

Jeg håper derimot at dette skal gå bra alikevel for deg Tullemor.

Ønsker deg fortsatt lykke til. Måtte helga gå fort så du får svar.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...