Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Da har jeg begynt permisjonen.. Måtte bare si det så jeg kanskje klarer å tro det selv *ler* Det har gått så fort syns jeg.. Tenk at jeg ikke skal på jobb igjen før våren 2008 nå! Nå skal jeg kose meg med de resterende små forberedelsene til lillebrors ankomst..Dette blir kos!!! Klem *35+3*
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Du får kose deg masse med din påbegynte permisjon!! Og nyte den tiden du har nå(selv om det kanskje ikke er bare bare:) Selv begynte jeg med "permisjon" 4 desember, og skal selv ikke tilbake før våren 2008, en rar tanke... Lykke til videre..
frøy@ Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Samme her! :-) Kan nesten ikke tro at det er sant, ikke mer stå opp kl seks og pendle i tre timer hver dag, ikke mer stress og mas, bare være hjemme og kose meg!Skal bli utrolig godt, bare sulle hjemme med de siste forberedelsene.. Kos deg masse og lykke til! :-)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 Kose dere masse dere også Frøy@ og Lollipop!!!! Dette blir bra!!
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har og startet permisjon nå! Ganske rart, ja, har jobbet fullt og vel så det siden 1994.... På tide med et avbrekk!!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Ja, da fortjener du et avbrekk Mini i magen#Fødeklar#.... Jeg hadde 1års mammaperm fra feb-05 til mars-06,med jenta mi,, så jeg har bare jobbet 1år før det nå nettopp er blitt ny perm som skal vare i 1år... Blir kos med et nytt familiemedlem..! Det ser jeg frem til..
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Min permisjon startet også i dag, og de trur jeg kommer tilbake om ett år... Hahahahaha.. Not
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå