snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Ser i et annet innlegg at du venter på TR om dagen, da er det kanskje spraystart snart? Jeg begynte å spraye for en uke siden og synes det går greit, men nå er det jo 4. gangen jeg gjør dette... Er det ditt første forsøk? Har du barn fra før, eller venter du på ditt første nurk du også? Håper du slipper å bli en prøverør-sliter som meg. Det er ille nok å slite med å bli gravid, men når det ikke klaffer med IVF/ICSI heller er det nesten så man mister alt håp.... Men det må vi ikke! Håp er viktig! Jeg fikk TR i natt, så jeg skal be henne stikke bortom deg også:-)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Ja jeg venter på mens ja. og det er første forsøk dette. Gleder meg til å komme igang med dette egentlig. Litt spent på hvordan det er da, hvordan kroppen reagerer på ting. Ja jeg har barn fra før av, men sliter med å få til nr 2. Begynner å bli noen år nå, med utallige hormonkurer,diverse inngrep og greier. Litt lei ,kan en si,, men når en er så sta og egen som jeg er, så blir det sånn hehe. Skal klare det selv, jeg har jo klart det før liksom. Men, for å senke skuldrene litt, så bestemte vi oss for ivf,dvs det er vel ikke noen vei utenom heller for å kunne lage barn for vår del. Håpet må en ha, det er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå