Gå til innhold

33 dager igjen....:) Mine tanker og plager..

Anbefalte innlegg

Her går det unna, var på kontroll i går, og hodet har lagt seg til, men ikke festet seg. Legen kjente ene foten rett under ene ribbeinet, ikke rart det er litt småtungt å puste! Plages mye med stor spyttproduksjon, som jeg må svelge, og deretter blir jeg så kvalm at jeg kaster opp igjen..For en evig runddans. Men det skal visst bli bedre når ungen senker seg litt mer ned i bekkenet har jeg hørt.

Er ferdig med alle innkjøpene, og bagen er pakket. Barnerommet er også ferdig pusset opp og alt står klart.

Så nå er jeg rimelig klar til den kommer! Trøster meg selv at det er garantert ikke mer enn 7 uker igjen, 5 uker til termin.

7 mars er termindatoen, skal føde på Levanger. Har en times biltur dit så jeg håper vi har god til når det først braker..

Slik er mitt liv for tiden! Godt å lufte det litt for andre i samme situasjon.

Lykk til alle sammen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8053902-33-dager-igjen-mine-tanker-og-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei der!

Du har termin samme dag som meg! :) Du er tydligvis litt mer forberedt enn mge, da jeg fortsatt mangler noen ting. I går kom vuggen i hus og nå mangler bare posen til vogna, samt noen småting. Fortsatt litt igjen på barnerommet men det skal tantejenta mi på snart 14 år hjelpe meg med, hun er så kreativ. :) Ellers er formen sånn passe, sliter med veldig mye kynnere og sover dårlig om natten men klager ikke....mange som har det mye værre enn det jeg har og vi nærmer oss tross alt slutten på svangerskapet og starten på noe helt spesielt. Dette er første gang jeg blir mamma og jeg kan nesten ikke vente med å treffe lillemann. Gleder meg til å bli kjent med han, finne ut hvem han er, han som har hatt bolig i magen min i 9 mnd. Fantastisk! :)

Lykke til de siste (ca) 33 dagene i svangerskapet, med fødsel og som mamma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...