skifer Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Syntes jeg nettopp satt og ventet på en forsinket tante. Tidlig el er bra det da..om egget faktisk slapp da,vi får se om tempen fortsetter å stige,men testen var svak i dag så det er nok overstått.
gull-ønske Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Kjære Skifer! Håper den forsinka tanta forrige pp var et forvarsel på at hun har tenkt å holde seg borte en stund nå. Selv fikk jeg tantebesøk i dag, og håper tida flyr her også, til el og nytt håp. Du får kose deg med gode tanker!
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Håper dere fikk lagt inn noen gode "aksjer" og at tante denne gangen holder seg borte for noen måneder. Lykke til skifer!
nungo Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Ja, tiden går så utrolig hurtig når en deler den opp i disse små-biter slik vi gjør: Tante, EL, ventertiden osv. Hver faser er ikke så lang og plutselig befinner man seg i ørten pp - ja, ja, vi får sandelig håper vi ikke venter forgjeves. Ventefasen, som du nå er gått inn i, kan til tider være grusom lang, men jeg håper tiden går fort for deg og dere har lagt grunnlaget for en liten spire de foregående dager! Du får holde oss oppdatert på temp, symptomer osv.
*BLÅFUGL* Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hei skifer- håper at spiren din nå er i boks, og at tanta ikke finner veien denne gangen. Krysser fingrene for deg!! Her i gården fortsetter innsatsen- legger ikke inn årene på noen dager ennå...:-)) Ha en strålende helg!!
Cosima Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Håper det ble full klaff denne gangen Skifer!
Agne Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Kjære skifer! Denne gangen er det nok din tur på ordentlig. Du går nå uansett inn i den koselige "være gravid" tiden. Den er det i allefall ingen som kan ta fra oss.
skifer Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2007 Tusen takk alle sammen:) Får aldri sagt det ofte nok,dere får meg alltid til å smile og hjelper meg å ikke gi opp.. Er utrolig glad for at denne siden finnes. Mange Lykketil klemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå