Kjerringhelvetet <3 Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Har litt puppenekt på gang for tiden, så vi må ligge i senga hver gang hun skal ammes. Nå har hun utviklet en merkelig vane, nemlig å fomle på den andre puppen mens hun spiser fra den ene. Der fomler hun fram brystvorta og kniper til. Jeg prøver å gjøre alt jeg kan for å ikke le, for det er egentlig ultrakomisk, men hvis jeg sier en eneste liten lyd, slipper hun puppen og ler og så blir alt bare tull. Hehe. Rare, lille vesen.
Aga:-) Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Vi har det samme gående her. Dessuten har hun også funnet frem til øret sitt, som hun nikoser på. Det har begge guttene mine gjort også. De er gode og søte og har mye rart for seg:)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 junior her også både klyper i puppen, arma mi og vrir nesten av seg øret når han holder på som verst! I tillegg lager han koselyder, må bare le innimellom ja, han styrer fælt:-)
MiniBassen Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jenta mi har også funnet øret sitt.. Hehe.. Merkelige greier.. : )
april 06;) + mai 09* Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 hørte i går om ei lita ei som har som (u)vane å fomle med mammaens brystvorte for å klare å sovne! Mammaen prøvde nå å nekte henne dette, med resultat at pappaen sine brystvorter var nødt til å trå til. Så den lille ligger altså og vrir på pappaen sine brystvorter for å få til å sovne. Festelige saker;-)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Søte er de!! Odin drar nesten av både øre og hår ) Jeg måtte slutte å amme da Odin var 3.5mnd. 2åringen min er for tiden ganske opptatt av å spørre om alt og å undersøke alt. Med små pupper fra før og to runder med amming, var det ikke mye igjen da melka var borte. Hvorpå Vanja (som vanlig) lurte på om jeg hadde pupper. Kneppet opp ganseren min og kikket nedi. "Nei, du har jo ikke pupper, mamma"... Nå har hun blitt vant med de små lefsene og funnet ut at de er også pupper, men det hender hun spør "Er det pupp, mamma?".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå