Gå til innhold

blir det mere sekret / utflod rundt el? .

Anbefalte innlegg

sliter med kontakt blödninger ..uff ... men i går når vi hadde sex trodde vi at jeg blödde i gjen men nei da .. bare en del blank ikke farget görr , veske eller hva jeg skal kalde det... har 28 dager syklus . er i dag på dag 14 .. el testet på dag 12 og 13 og den ble jo ingen stigning ... selv om jeg hadde el smerter tror jeg på dag 12 da .... men på den hvor du må tyde streker så ble testreken svakere en kontroll streken ... tatt med meg en el tet ut i dag som jeg skal ta etter på å så får jeg se... har jo ingen erfaringer med slike tester ... men neste gang skaffer jeg clerblue hvor det kommer opp et egg en å tyde streker ..... har aldrig merkt sånt seigt el slim noen snakker om og barn har jeg jo men pröver nå på et siste d a.... vant med å bli gravid på en -to tre ...emn ikke nå lenger ... men slet jo ikke heller med kontakt blödninger för... dog hört av andre med samme problemet at det gikk fint og bli gravid så det tar jeg rolig... er vel helelr alt styret med flytting og retsaker som har påvikret ... men nå er det å over og vi kan slappe av.... men hva tror dere

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8053714-blir-det-mere-sekret-utflod-rundt-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...