Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei snuppene mine.... ikke klag hehe ))) Nå vil jeg bare ønske dere masse masse lykke til, det er deres tur nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glad i dere begge....
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 ÅÅå nå ble jeg rørt her! Tusen tusen takk for lykkeønskninger! Kommer etter deg så fort jeg bare kan!!!!!!! (hvis bare den tanterødritten kunne komme raskt!)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Næmen.... Nå ble jeg bent frem rørt jeg ! Ja til koselige tråder ! Glad jeg har dere jeg også C";) Tullemor:Spy og vær glad for hver dag som går-du er gravid ! Jippi ! Talitha: Håper tanta er klar for å innmeldes i løpet av uka ! Klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2007 Sender over blødninger til deg nå... oioioioi ta i mot!!!!!!!!!!
*Lenn* :-)) Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg slenger meg på LYKKE TIL-toget!!! 2007 skal bli et godt år, for oss alle!! Så mye babystøv som svirrer rundt her nå, så er det utrolig hvis vi ikke blir smittet ;o) Lykke til jenter!! Masse klemmer fra
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Got it! Rasker til meg det som er jeg, hehe.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Har drevet og sugd til meg masse babystøv jeg.. Venter på mensen, men klarer ikke å la være å håpe littegranne på at den IKKE skal komme ... Rart med det der... Når en vil ha den,så kommer den ikke.. Når en ikke vil ha den, så kommer den.. I 2007 skal det bli baby boom!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 2007 er året det skal skje jenter ! Nå er vi mange som skal lykkes... Håper tanta kommer talitha ! Og jeg håper du er i form igjen snart Lenn etter det du har gjennomgått. Positive tanker skal bringe oss nærmere målet nå jenter ! Måtte vi alle snart kunne glede oss over store ting....C";)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå