Gå til innhold

Hvor mange barn synst du er passe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

før eg ble gravid, så ville eg ikke ha barn i det hele tatt!!når eg ble gravid var eg jo overlykkelig, og hadde da lyst på minst 2. under fødselen sa eg hele tiden at han kom garantert til å bli alenebarn:P men nå har eg lyst på 3-4 barn=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn jeg også, har 2 nå, men kunne gjerne fått flere. Problemet mitt er at jeg får ekstrem svangerskapskvalme når jeg er gravid. Har gjennomgått 9 mnd "helvete" to ganger og klarer ikke det flere ganger. Så JA, jeg har lyst på flere barn, men kan ikke pga svangerskapskvalmen. Det er trist, men får kose meg med de jeg har!

Skrevet

Har tre nå, men har kjempe lyst på ett til. Har hatt kjempe flotte svangerskap, og elsker å gå gravid:-) Finnes ikke større mirakel en å få et barn.

Skrevet

mellom 2 og fire, så 3 kanskje? hehe... vanskelig å si;)

Skrevet

Ønsker mg 2 barn,så får vi se ossen vi føler for flere etter d.

Skrevet

Jeg har vel lyst på 2-3, mens kjæresten min har lyst på 3-4... Så spørs om det blir 3...? Tallet har vel ikke endret seg etter jeg fikk barn. Jeg har ikke lyst til å føde igjen, men man kommer jo ikke utenom, så får jeg vel bare overleve å gjøre det igjen....

Skrevet

Både samboern og jeg har sagt 4 hele tida, men etter det tredje svangerskapet og fødsel gikk det vel ca en mnd hvor jeg sa at det var nok. Nå er jeg tilbake på 4 igjen, men skal nok vente noen år da de tre jeg har er så tett (eldste 3.5år og yngste 3.5mnd), men har vi tid, råd og plass kan det nok hende at vi ender med 5-6 kanskje? Hvem vet :o)

Skrevet

Hva som er passe vet jeg ikke.

Men etter den første nå ønsker jeg fortsatt 3 til;)

Ønsker meg 4.

Hehe samborer mener 3;p ..... (han tenker praktisk:P)

Vi får se hvem som vinner;D

Skrevet

etter min første sa jeg 2.. nå har jeg 2, ei jente og en gutt, og synes det er akkurat passe :) om 6-7 år kanskje jeg har ombestemt meg, men nå er jeg fornøyd med de to jeg har :)

Skrevet

Alltid sagt 4-5 men nå harvi 4,og vi ønsker oss egentlig 5.Men etter dette svangerskapet sier vi oss fornøyde nå.men hvem veit....Men tror nok vi har satt streken nå.

Skrevet

Jeg/vi skulle ha to men har nå tre. Syntes det var nokså slitsomt da de to første var små ( tre år imellom) minsten, dvs nr 2. var mye syk, barneastma, opererte mandler osv. den største har alltid vært litt krevende og sjalu. Men når nr to ble 4 år så hadde jeg lyst på en til. det hadde IKKE mannen men nå har vi tre da :) Og det går kjempefint. mindre overgang fra to-tre enn fra en-to egentlig. Mine svangerskap er også ille, med kvalme, bekkenløsning og sykemldt hele svangerskapet. to av fødslene var dessuten nokså lange. Men det er utrolig så fort man glemmer og det er sååå koselig med de små da. Hadde vi hadd stort hus og litt mere penger så jeg kunne jobbet mindre kunne jeg nok ha fått en til om ca 4 år ja. (vil ikke ha flere veldig tette:) Men skal jeg ha en nr 4 så blir jeg alenemor har jeg fått beskjed om :D Så vi stopper nok nå.

Skrevet

Før jeg ble gravid ønsket jeg meg 2-3 barn.. Etter Noah kom ønsker jeg meg hvertfall 3 barn, kanskje 4.

Skrevet

Tja, frem til jeg var 26 ville jeg ikke ha barn i det hele tatt....

Da min søster og venner begynte ....så det ikke så dumt ut likevel :o)

Etter 1. fødsel var jeg veldig sikker på at jeg ALDRI skulle føde igjen...

Etter 2. fødsel er jeg veldig sikker på at jeg ALDRI skal føde igjen... :o)

Som noen andre skriver her oppe...skulle jeg kjenne at det "rykker i eggstokkene" igjen... da skal jeg jammen meg gi noen som trenger det et godt hjem i stedet for å lage selv.

Skrevet

Har alltid men 2-3,og mannen min har ei datter fra før av så de blir nok bare 2 på meg,selv om jeg kunne ønske og få 10 bare for den deilige opplevelsen,det er helt fantastisk og få et barn,MEN de skal jo opp og frem her i verden også så det blir nok ikke10,men skal ikke se helt bort i fra at det blir 3 he,he...

Skrevet

Synes opprinnelig to barn var litt lite, men etter å ha fått to tette synes jeg det holder i massevis!

Skrevet

tror jeg vil ha 2 barn i løpet av 5 år og så kanskje få en eller to atpåklatter når barna er i tenårene... det er fordi jeg er storesøster til en atpåklatt og ser fordelene med det, barnepass også har vi et godt forhold! men nå er dattera mi bare 1 mnd, så mye kan forandre seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...