Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Har tallet endret seg etter du fikk barn?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Kan ikke si noe om hva jeg mener er "passe", men ønsker meg 2-3 barn ) Dette har ikke endret seg etter at jeg fikk min første.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har fått min første nå og skal nok ha en til om 3-4 år. Men tror det holder med 2=)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Har alltid sagt jeg bare vil ha et barn-og fått mye pepper for det ja!!Det har ikke nedret seg etter at jeg fikk barn,har vel bare blitt mer bestemt på det..Men det er pga vanskelig svangerskap med bl.a blodpropp-og en ikke så kjekk fødsel! Men jeg må forsvare det veldig da når jeg sier jeg bare vil ha et barn...litt lei av det ja!!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Vi ønsker oss 3 barn. Tallet har ikke endret seg, men har bare blitt mer sikker på at det passer oss best.
Cilla m Neo;) Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 jeg ville bare ha et barn, dette var jeg heeeelt bestemt på....det tok 8 år før jeg fikk lyst på en til så nå har vi to...og tro meg det holder.man skel ha tid og råd også
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Var usikker på om jeg ville ha flere, men nå som lilegutt er kommet ønsker jeg meg en til i hvertfall :-)) Både for egendel og for at han skal få ha søsken.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 For oss er det passe med 8. Hadde ikke noen fastsatt mening om antall før vi fikk barn, bare at vi ville ha minst 3 og så fant vi etterhvert ut at vi ville ha en til og enda en, til vi så fant ut av vi skulle sette strek.
selfangerkjerringa Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Jeg og gubben hadde i utgangspunktet lyst på bare ett barn. Det var tydeligvis veldig vanskelig for andre å sjønne... etter vi flyttet har vi endret mening. Det er noe helt annet å være enebarn i by enn på land. Her er det ikke akkurat tjukt med naboer og "unger i gata" å leke med. Dessuten setter jeg selv utrolig stor pris på mine søstre nå i voksen alder, og jeg vil gjerne at mine barn skal ha muligheten til det samme. Nå har jeg to jenter, og det er akkurat passe. KANSKJE får vi lyst på fler etter hvert? Hvem vet. I tilfelle så skal det adopteres, det er både jeg og gubben veldig klare på.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Vi bor i et merkelig land... Vil man ha en "liten" familie, skal man få to unger, og vil man ha en "stor" familie, skal man ha tre. Ett eller fire barn, derimot, blir betraktet som nærmest uhørt! :-) Jeg ønsker meg en "stor" familie.... altså tre unger!
♥sjiga♥ Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 nå har jeg to har altid ønsket meg 4. vil hvertfall ha en til.
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Det blir vel 2 eller 3, tenker jeg. Tallet har endret seg, ja, for jeg ville egentlig ikke ha barn i det hele tatt! Hvem kunne ant at det var så koselig?? )
aprilspøk Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Iallfall to, tre er perfekt og kanskje fire:)
Mayken Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Jeg ville ha 3 barn før jeg ble gravid. Men etter en graviditet med 9 måneder med kvalme og oppkast og 2 sykehusinnleggelser på grunn av det samme, har jeg kommet frem til at det kan være greit med 2. Kommer helt an på hvordan neste svangerskap blir, hvis jeg da er sunn og frisk og ikke så dårlig som sist, kan det være vi prøver oss på en tredje. Man skal jo kunne ta seg av de barna man har også, og jeg vil nok føle meg som en dårlig mor og få dårlig samvittighet ovenfor snuppa mi hvis jeg skal være sengeliggende i nesten 9 måneder 2 ganger til. Vi tar det som det kommer, tenker jeg.
Da HarViTreUnger Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 Jeg hadde lyst på 2 inntil etter at andremann var født. Nå ønsker jeg meg en til - 3 totalt )
nati, knotten & lille karamell Skrevet 2. februar 2007 #18 Skrevet 2. februar 2007 3 kanskje 4. Tallet har vell endret seg ja. Før jeg traff min samboer ville jeg ha to. Etter at jeg traff han ville jeg har 3. Etter fødsel ville jeg ha 1 og nå når det har gått et halvt år så er jeg tilbake til 3 igjen + kanskje en liten attpåklatt til slutt.
LivetErEnLek Skrevet 2. februar 2007 #19 Skrevet 2. februar 2007 Før jeg fikk barn, ville jeg ha ett barn. Da han var født, skjønte jeg at jeg ville ha en til. Og nå som nummer to er her, så kjenner jeg at jeg vil ha enda en til. Så fortsetter det sånn, så kan jeg fort få et helt fotballag ;-)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #20 Skrevet 2. februar 2007 Jeg ønsket meg 4-5 barn. Nå har jeg 7 ) , og det synes jeg er helt topp :-) (selv om d ikke var helt planlagt)
Herkules Skrevet 2. februar 2007 #21 Skrevet 2. februar 2007 wow 7 og 8 inponert! Etter fødselen har jeg fått så lyst på 5 men før tenkte jeg 3 er mao ikke sikker har en
animal Skrevet 2. februar 2007 #22 Skrevet 2. februar 2007 Hehe.. Morsomt spørsmål! Da jeg var yngre ville jeg ikke ha barn, så da jeg ble eldre ble det til at jeg hadde lyst på 2, også ble det til 3. Etter fødselen, og en kolikkbaby, så tenker vi max èn til. Blir spennende å se hvor mange vi ender opp med. twig spådde 4, men det kan jeg ikke helt se for meg, da må det være at vi får tvillinger eller trillinger i tilfelle (hjelpes....)
Dibber Skrevet 2. februar 2007 #23 Skrevet 2. februar 2007 Jeg elsker barn, og ideelt sett kunne jeg tenkt meg mange, kanskje 5 eller 6. Jeg har 3 nå og har satt strek her. Har rett og slett ikke helse til å få flere. Det siste svangerskapet var helt grusomt, og jeg går ikke gjennom det en gang til. Sliter fortsatt med bekkenet som gjør grisevondt ennå. Men jeg er strålende fornøyd med innsatsen! Jeg og min mann har diskutert og funnet ut at kanskje vi skal adoptere et barn om noen år. Det hadde vært "prikken over i`en", for jeg er så gad i barn:-) Time will show:-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 Jeg vil bare ha 1 barn jeg:)men sambo vil ha 3-4 barn.så vi "må" nok møtes på halvveien og prøve på 2 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå