Gå til innhold

Bussi - fikk gutt 22.07.06


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er din hemmelige venn. Vil bare ønske deg en god helg. Kan ikke si at jeg har sett nicket ditt her, men så har ikke jeg vært aktiv her så lenge heller da. Litt usikker på hva jeg skal finne på å kjøpe. Kanskje du kan fortelle meg litt om Robin Andreas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, så koselig da! Holder på å ommøblere litt hjemme, så det blir litt lite tid til dib om dagen, men er da innom når jeg har mulighet ;-) Hmm, hva kan jeg fortelle om Robin da? Han liker veldig godt å sitte på fanget eller ligge på lekematten sin å leke seg. Han er glad i ting med sterke farger, og skal smake på absolutt alt han får tak i ;-) Nå bruker han mellom str. 68 og 74. Er det noe mer du lurer på så får du bare spørre! Ha en fin helg videre da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ommøblere, det hørtes ut som en god idè. Kanskje jeg skal prøve å flytte om litt på møblene i stua. Har ikke så mange alternativer, men sofagruppa kan jeg snu litt om på. Kjekt med litt forandring.

 

På mandag tenkte jeg å komme meg en tur ut å handle, så om ikke så lenge så skal det nok havne noe i postkassa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over. Har ikke fått handlet i dag, var nemlig ikke bare meg og lillemann hjemme i dag, satser på å få noe avgårde i løpet av uka. Håper du har hatt en fin helg.

 

Det var visst et hint i samme slengen, jeg har en gutt født i juli i fjor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så spennende da, gleder meg! Alltid morsomt å få noe annet enn regninger og reklame i posten ;-) Begynner endelig å komme i land med ommøbleringen nå, har kjøpt oss en del nye møbler, så det har tatt litt tid å få ordnet det, men det ser mye finere ut hjemme nå da ;-) Ha en fin dag videre du også da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...