Gå til innhold

prematur....

Anbefalte innlegg

Skrevet

æ va hos jordmor på tirsdagen.ho sa at sia æ har 2 prematurbarn måtte æ belage mæ på at nr 3 nu kunne komme i uke 30 og utover....æ har et barn som e født nesten 7 uker før tia og et barn som e født ca 9 uker før tia.så d ska jo godt gjøres at æ klare å gå tia ut nu.men æ har så løst t å ikke ha et prematurbarn nu.d e så slitsom dn eller di måndan på sykehuset.men,men..ska vel klare d en gang t hvist d skjer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koffer kom de andre så tidlig da?

Skrevet

en legen på sykehuset sa at kroppen min va sånn at dn ikke klarte å holde på ungen fullt ut t terminen.enkelte e bare sånn sa legen.

Skrevet

Jeg har diabetes og fikk gutten min 5 uker før termin. Lå på sykehus nesten to uker før han kom også.

Dette pga svangerskapsforgiftning og en for stor unge.

Går også rundt å er småredd for at det samme skal skje nå. Det var utrolig slitsomt. Men alt gikk heldigvis bra til slutt da.

Skrevet

oooiii....flott at d gikk bra :) æ ska på ul dn 23 e spennt på ka di sir da.

Skrevet

Okei. Ja da e d vel ikke så mye du kan gjøre for å forhindre det da. Men d hjelp kanskje om du tar det med ro fra uke 30, kanskje slutte å jobbe (hvis du jobbe da)... Hvis det bare hjelp te å holde babyen der inne ei uke lenger, så e d jo verd det :-)

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Hei har å fått prematurt to ganga å belaga mæ på å få prematurt førr trdje gang. Har ei jente født 5 uke før og ei jente 6 uke før.....Skal sykemeldes heilt fra slutten av mars å ligg mæst mulig i ro...Blir letta når uke 30 e passert :-)

Skrevet

heia imax :) æ e spennt på om æ får noen beskjeda fra sykehuset om å holde mæ i ro.æ får jo ikke bære eller løfte noe tungt eller vaske huset allerede....men æ tar d sånn litt etter litt,mannen min jobbe mye borte,kan jo ikke vente på han når d trengs å vaskes heller.husarbeid md måte :) krysse fingran for at æ klare å gå til uke 35-36 i allefall.

Skrevet

Jeg fødte 13 uker for tidlig forrige gang, og har fått beskjed om å ta det helt med ro. er 100% sykemeldt og legen ser helst at jeg ikke gjør noe.....(annet enn å røre på beina mens jeg sitter for ikke å få blodpropp)

Men jeg drister meg til å lage enkle middager til resten av familien kommer hjem og så har jeg kjøpt meg Swiffer gulvkosten for den er veldig lett å dra over gulvet + "Swiffer Duster" som også er veldig lett å tørke rundtomkring med.....

Ellers må nok min mann gjøre resten.

Er 25 uker i dag

Forrige gang fødte jeg i uke 27.... det er snart...uæææææ...knipe..knipe...

Skrevet

æ e 15 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...