Gå til innhold

Noen som kan forstå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenter som ikke har skjønt at de har vært gravide før de har født?!

jeg må si at jeg bare ikke fatter hvordan det kan gå an! Hva med magen? sparkene? tretthet/ kvalme? -Må være stor og dyyyp fortrengning over tingenes tilstand..

Noen som kjenner noen/ vet om noen?

Bare litt nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om noen som ikke visste de var gravide før fødselen var i gang, men kjenner til ei her hvor jeg bor som ikke visste hun var gravid før i 7 mnd.. men skjønner heller ikke hvordan en kan unngå å merke det..

Skrevet

Mamma'n min hadde det motsatt. Hun var overbevist om at hun var gravid og gikk til legen flere ganger, men han nektet å tro henne. Hun fikk derfor ikke bekreftet at hun var gravid før 7 uker fødselen. Han hadde mange gode teorier på hvorfor hun hadde disse plagene (gav henne til og med p-piller for å få mensen i orden igjen), men å ta en ny test, neida.

Skrevet

Jeg har en venninne som ikke fikk vite at hun var gravid før hun var i 5 mnd.. Hun har pcos, så hun hadde ikke regelmessig mens, og litt godt å ta på på magen fra før. Dessuten hadde hun fått beskjed av legen at hun ikke kunne bli gravid, derfor var dette noe hun ikke tenkte på.. Men ganske merkelig, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...