Gå til innhold

Valg av barnevogn...

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi skal kjøpe amaljunga sportsvogn med myk begg, bga at det er ei lita vogn, og lett og ta beggen med seg opp trapper. Att den også passer till alt slags føre, og tereng. Men det er ett stort utvalg av vogner og man blir lett forvirret, vi har sett mye og vert mye fram og til bake om vi skulle kjøpe ny eller brukt. lykke til!

Vi har kjøpt Simo kombi vogn, 06 modell. Fikk den til under 3000 kr i Sverige. Til de som har mulighet, så anbefaler jeg dere å reise en tur til Sverige for å se hva de har der. Kan spare en del på det. Men det er jo opp til hver enkelt. Uansett, lykke til med valg av vogn! =)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei Ros@! takk for sist :-)

For de som vil ha en billig og bra trehjuling med STORE hjul anbefaler jeg Hamar Produkter sin Rocky2 (blå). Den koster rundt 1200,- pluss porto. I tillegg bør man ha regntrekk og varmepose - varmeposen er helt genial, og noe som ofte ikke følger med trehjulsvogner. Jeg har flere venninner som har kjøpt denne varmeposen til andre trehjulinger (koster 180,- nå på salg). Ryggen kan legges helt flatt, og dermed går det enkelt an å plassere en bag i vogna. Ulempen med denne vogna er at den tar litt lenger tid å legge sammen - ca 30 sekunder - i motsetning til andre trehjulinger som kan legges sammen på et blunk. Og så er den litt stor til butikker og kjøpesentre - passer bedre ute i marka.

• 2 uker senere...

Hei!

Takk for sist til deg også nordboer1:)

Vi endte opp med å kjøpe Basson Roma. Var egentlig ikke noe å tenke over..; Vi kjøpte en ny 2006 modell som var på tilbud til 4000. Er fornøyd med den handelen!:) Så får håpe vogna er bra. Var iallefall lett å trille virka det som. Men man får vel ikke ordentlig inntrykk før man har brukt den en stund. Har hørt mange som har brukt den er veldig fornøyd iallefall. Og den har også blitt "best i test" for en stund tilbake.

Nå er jeg letta for at vogn endelig er i hus, og tror den blir bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...