Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 noen ganger føler jeg det virkelig klikker for meg.... er så mye sur, og det er ikke godt. blir sur for alt mulig.... men i går, da ble jeg sinnsykt irritert.... og det tror jeg kanskje ikke bare var hormoner. vi var på ett kjøpesenter da svigermor ringte på min mobil. får jeg snakke med min sønn, jeg har noe sladder til han. jeg gav han tlf, å jeg så han så overrasket ut mens han snakket med henne. d han la på røret, spurte jeg hva det nå var.... det ene var hans beste kammerat hadde blitt forlatt av samboer, sønnen og samboeren hadde flyttet, det var greit nok, men det andre hun hadde å si som var så utrolig viktig, var at min samboers eks holdt på gå fra sin kjære... ærlig talt, det er 6 år siden det ble slutt, og enda må jeg høre om denne eksen. jeg hørte samboer sa, ja for meg spiller det ingen rolle, jeg har funnet henne jeg skal gifte meg med og ha barn med... det var jo deilig høre han si det til sin mor, men han ble litt rar etterpå. det ble slutt mellom min samboer og hans eks fordi hun fant seg denne hun nå holder på gå fra. men det som er så irriternede at moren ringer for å fotelle han dette, skjønner ikke hvorfor det er så viktig oppdatere om en eks jeg.... som man ikke har noe som helst konntakt med. ja ja... måtte bare få ut litt frustrasjon!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Du får ringe til svigermor å si "Jeg har noe sladder til deg, jeg går nå fra din sønn fordi du er en hurpe!" Men ærlig talt, det kan jo hende han ble litt rar etterpå fordi du ble sint?? Ikke lett å vite hvordan vi damer reagerer på ting, kanskje han bare ble litt stresset pga. det? Men forstår deg godt, jeg hadde også blitt pissed!! Så lenge de ikke har barn sammen, så er det ingen grunn til at eksen fremdeles skal være en del av dere, om du skjønner!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 nå måtte jeg faktisk le litt her, gratulerer , hihi du er en hurpe, var ett godt ord!!!!! men spørs om jeg tør det du... he he ja mulig han ble litt stresset fordi han så jeg fulgte med på samtalen. jeg vet jo han ikke vil ha henne tilbake, men er så utrolig irriterende hele tiden høre om denne eksen fra familien hans. nå er hun riktignok venninne med søsteren, men allikevel..... men som du sier, hun er jo ikke en del av oss, siden de ikke har barn sammen og det er 6 år siden. nei, kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på mora hans.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, joda, tror nok hormoner litt å si!! Jeg irriterer meg grønn over en dust på jobb som klipper håret sitt selv, han ser ut som et takras!! Hvorfor? Han har jo penger nok til frisøren... Og svigermor som syns det er rart at datteren vår blir hyper av en kake hun har bakt, som er dekket av et TYKT lag med sjokolade... For "det er jo ikke snop, og da KAN det jo ikke være så mye sukker i den..." Og dumme syklister i bilveien, folk som ikke bruker blinklys osv. Har tutet masse i trafikken, vist fingeren og ristet på hodet og det er ofte jeg innser etterpå at jeg faktisk har tatt feil... hehe.. Later som ingenting! Men hormonene har nok masse å si, ja, ellers tror jeg ikke min samboer hadde holdt ut med meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå