snull Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Hei du! Ser du er her nå;-) Hvordan går det med dere ? Her er det total puppenekt for tiden.....nekter til og med på morgenen nå, så tipper det begynner å gå mot slutten med ammingen for vår del. Bestemmer hun seg for det nå, så orker jeg ikke mase/krangle mer med henne om dette....., , så da må hun ta til takke med ett par flasker med mme om dagen....;-) Håper det går fint med dere! Klem fra
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei snull:) Går ikke i det hele tatt...hehe... Nå er det helt slutt på dagen, har vært det de siste dagene:( Fikk faktisk i han ei flaske med mme igår! Helt utrolig igrunn, men blir jo litt letta og da... Kjenner jeg stresser litt med å få i han nok væske.... Blander mme i grøten og jeg, sånn at han iallfall skal få i seg litt mer næring enn vann. Han vil fortsatt ha litt på natta, men nå skriker kroppen min etter søvn, så tror det snart blir nattavvennig og, så da er det nok snart over for vår del også... Føler det som et nederlag, men har jo igrunn kjempa lenge nok! Til og med helsesøster foreslo flaske og da er det vel kanskje på tide å gi seg...hehe... Vi får kaste inn håndkleet med god samvittighet! Håper det løser seg for dere også, må vel bare innse at det er over og kose oss videre med babyene:) Klem!
snull Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Huff, ja , det er tøfft og ikke få sove på natten....vet alt om det ;-) Da snuppa var 7 mnd måtte vi sette hardt mot hardt, og da var det slutt på nattpupp. Jeg holdt på å kollapse og var nødt til å få noe mer enn 3-4 t nattesøvn ! Man vet ikke hvor viktig det er før man mister det!! Har ikke noe tro på at det skal gå seg til med denne ammingen, og kjenner at jeg har et mye mer avslappet forhold til det nå, enn for noen måneder siden, og det er godt! Kanskje jeg skulle få tak i grøt som blandes med melk ja...ikke dumt det...vet du om det finnes 8 mnd grøter som skal blandes med melk? Stresse også litt med å få i henne nok væske...noe som jeg foreløpig ikke lykkes med ;-( Klem
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Blander meg inn her jeg:-) Jeg har også en gutt som begynner å slutte med puppen nå. Helsesøster sa at så lenge han fikk grøt var det nok melk i den, så holdt å servere vann ved siden av. De grøtene man blander med vann inneholder jo melkepulver. Men det er klart, drikker de veldig lite er det jo greit å gi litt mme for at de skal få i seg nok væske.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Jeg blander den som skal blandes med vann med melk jeg da....Han liker den faktisk bedre når den er bland med melk:) Vi får prøve slappe av og kose oss fordet om ammingen ikke funker:) Enda så styr det har vært og hvor lite søvn jeg får så skal vi lage en til...hehe... kan ikke være riktig navla jeg tror jeg!! Håper bare at nr 3 skal bli en soveunge som elsker puppen:) Har hatt to urolige barn, så nå må det vel være min tur til å få en "drømmebaby" hehe...
snull Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, pappan steila her om dagen da jeg begynte å snakke om at jeg kunne tenke meg en til......."skal ihvertfall sove i 5 år først" fikk jeg til svar ;-) Så her må det nok mye overtaling til ja......., men vi er jo veldig godt forberedt da, og skulle jeg få en rolig unge så vil jeg sikkert bekymre meg for at den er syk ;-) Er jo vant til et turboliv nå....... Masse lykke til.....må få høre fra deg da
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Lykke til du og:) Jepp vi snakkes nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå