Gå til innhold

Kramper i leggene.. -sinnsykt vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å hindre at "krampa tar dere" ?

Når jeg kjenner det komme (skjer om natta) så prøver jeg å støte litt i mot, men i går tok den meg så jeg måtte hyle! (Inni meg selvsagt) Nå kjennes det ut som om muskelen er blitt revet i to........

Uff gruer til dette hver natt jeg..

Tips mot dette mottas med stor takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var og veldig plaget, men etter å hver dag ha stått litt på tå, og satt foten ned, noen ganger (til en kjenner det bak i leggen) har det roet seg veldig ned..

Skrevet

Jeg får det bare når jeg ikke har drukket nok vann. Pøs på!

Skrevet

Fysioterapauten min sier at det kan hjelpe med å ligge på ryggen(hvis du klarer det da) å strekke en og en fot i været, så du kjenner strekk på baksiden av leggen før du legger deg.

Ellers mener jeg å ha lest et innlegg her en plass hvor det var ei som har fått tips om noe tilskudd for dette av jordmor. Tror det ene var kalktabletter.

Håper dette kan hjelpe!

mvh

Skrevet

Fysioterapeuten min sa at krampene kan komme av at man får i seg for lite magnesium. Det kan kjøpes i pilleform på apoteket, eller så har jeg også hørt at det finnes i bananer.

Hvis du får sånne kramper skal det hjelpe å stå opp å gå.

Jeg hadde en sånn som du beskriver for noen dager siden, og det gjorde så vondt at jeg bare gråt og gråt lenge, men det ga seg når jeg gikk litt.

Skrevet

Takk for alle tips! :)

Går til innkjøp av kalk, magnesium og masse bananer..:)

Skal få strekt ut skikkelig, og spørre om sambo kan hjelpe meg med litt massasje der nede i kveld..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...