Gå til innhold

Bare 15 uker og bekkenløsning:(((

Anbefalte innlegg

Da kavlmen endelig begynte å slippe taket kommer det her i stedet. Vet nesten ikke hva som er verst. Legen var ikke veldig optimist.... Nå er det vondt uansett om jeg ligger, sitter eller står. Håper veldig at fysio kan hjelpe. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Gledet meg masse til å begynne å jobbe igjen, men nå ser det dårlig ut. Fikk lov til å prøve å jobbe, men fikk beskjed om å komme tilbake så fort det forverret seg. Har dere andre fått slike beskjeder? Jeg innbilder meg at det er stor forskjell på de ulike stedene...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8052699-bare-15-uker-og-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!Slik hadde jeg det i mitt første svangerskap og fikk angst for at jeg skulle bli sykemeldt så tidlig!Men jeg gikk en tur til kirorpraktor og det viste seg at bekkenet(bak) hadde låst seg.2 besøk hos han gjorde susen.Men fikk en henvisning til fysioterapeut av han der det stod: bekkenløsning med gangvansker.Og da gikk jeg 1 gang i uken til fysio bare for at jeg skulle holde meg unna bekkenløsning resten av svangerskapet.(gratis).Jeg jobbet 100 % hele svangerskapet.Anbefaler deg derfor å gå til kirorpraktor tilfelle noe har låst seg!Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...