Gå til innhold

Noen ganger er det bare nok!

Anbefalte innlegg

Lillejenta mi Vi skulle g henne Epinefrin hver 4 time og se om det gjorde det lettere for henne å puste.

Men Matja synes det smaker ekkelt. Å gi det med sprøute funket ikke, så jeg måtte prøve med skje. Hun kjemper imot og bli kjempesint.

Så, hva skjer? Jo, hun straffer meg med en puppenekt. Så nå har en syk unge som ikke får puste, som jeg ikke får medisinen i, som ikke vil spise og som holder meg oppe hele natta. Jeg tror jeg kaster opp snart.

Hun har hatt en puppenekt før, og da gikk det over etter ett par dager. Pumping og flaske. Nå får jeg ikke til å pumpe lengre, og synes egentlig at hun skal ta seg sammen og slutte å tulle. Forrige måltid satte jeg hardt mot hardt. Gav henne ikke noe annet. Til slutt tok hun puppen. Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gripe saken an. Jeg er bare så utrolig sliten...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8052686-noen-ganger-er-det-bare-nok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fydda så du sliter...

Dere får holde senga sammen og ta det litt på langs...

Ikke slit deg ut... Kanskje er hun glad i puppen igjen nå? Kanskje gidder du ikke mer? (Greit nok det). Men ta deg av deg selv også, skal ikke brekke ryggen av dette!

Huff, jeg så nå at første delen av teksten mangler!

Det som var poenget er at legen tror at hun kan ha astma, men at vi først skulle prøve med epinefrin. Hvis hun ikke blir bedre av det må hun utredes på barneavdelinga.

Hun er 6 mnd.

Er det noe annet hun gjerne vil spise eller drikke med flaske, som du kan få til å lure i henne epinefrinen?

Ellers burde du nesten prøve å tvinge henne. Blir nok kjempesint, ja - men det skal jo hjelpe henne..

Legge sprøyten langs innsiden av kinnet hennes og tømme den forsiktig, så hun får sjans til å svelge..

Melken forsvinner ikke over natten selv om du ikke ammer, og får du til å amme henne bare litt - er det nok til å opprettholde litt produksjon - slik at du har muligheten å øke den igjen.

Hei LoviseSofie!

Jeg har funnet noe her, forsøk å få tak i et homeopatisk middel som heter Phytolacca D12. Det er for mødre der melken ikke er så grei å få til å renne...

Homeopatiske midler fås på apotekene. To ganger per dag, før måltidene.

Homeopatiske midler går selvfølgelig ikke i melken.

Ta en minimunssmak på epinefrinen. Smaker det børk og hy?

Sprøyten får du enklest inn i kinnposen. Og siden det går ut over ammingen bør pappa være "doktor" nå i helgen, han blir fort nok populær igjen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...