Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Er det bare min jente som blir rasende hver gang vi må skifte bleie, nekter å ligge på stellebordet og nekter i det hele tatt å være på badet! Ved HVERT måltid er hun begynt å frøse ut maten igjen...ja,,,mange synes dette kanskje er morsomt, men det synes ikke jeg som må være vitne til dette HELE dagen lang!! I tilegg till dette nekter vil hun ikke ha noen verdens ting å drikke! Når jeg skal kle på og av henne høres det ut som om jeg slår og klyper henne...hun vræler og vrir seg og vil IKKE !! Vil jo ingenverdensting ;-( Prøver å underholde henne underveis, synge, ta med leker , men ingenting nytter. HVORFOR? Er det meg det er noe riv ruskende galt med, eller er det flere barn som oppfører seg slik? Dette er min første, og hadde vel ikke helt ventet meg at hverdagen vår skulle bli en kamp.... Noen flere som har det som oss??
mai mammaen til to Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 høres ut som at datteren din er like sta som datteren min.hehe. det går stortsett greit å kle på og av.. men hun skriker litt innimellom... men jeg MÅ la henne sitte..hvis ikke blir det HYLING.. hun nekter også å spise fast føde..men elsker mm da... så får masse pupp... hvor gamel er hun?min er snart 9 mnd
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 JA, hun har sine egne meninger - det er ihvertfall sikkert!!! Får titt og ofte høre: "hun er lik mamman sin ja", så hun har det vel fra meg ;-( ! Men det får da være grenser....hun er også snart 9 mnd!! Og hun nekter selvføleglig pupp også..har gjort det leenge. Det er leeenge siden jeg har bestemt noe i dette huset ja.......
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Hvordan skifter du foresten bæsjebleie når hun nekter å ligge? Her er det unntakstilstand når hun har bæsjet og bleie må skiftet.....jeg er SVETT etterpå! Prøver å ha henne i vasken, men da er jo HELE badet vått for hun spreller og hoier noe voldsomt....Nei, dette er jammen meg ikke lett....
joplaya Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 ja,ja,ja! akkurat sånn hos meg og! mi er 9 mnd, vil ikke stelle seg, ikke spise, ikke kle på seg...men puppe vil hun da..spesielt om natta:) ikke no gøy dette!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 åja, så det er flere ja...egentlig litt godt å høre ! Tror tålmodigheten min er strekt laaaaaaangt utpå meg......tror ikke det er så lenge til den ryker ;-) Skjønner ikke at hun ikke kan forstå at hun ikke kan gå med rumpa full av bæsj hele dagen....., blir selvfølgelig blid som ei sol straks hun får viljen sin!!! Og JA, hun er TYR !!!!
joplaya Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 mi er og tyr! jeg har faktisk lært meg å skifte på henne når hun leker på gulvet på badet..ellers nekter hun plent! Hun kan stå da heldigvis, så det går sånn passe..men savner å legge en sprellende blid jente på stellebordet og få vasket å stelt henne mer ordentlig ja!
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Ja, jeg sanver også det!!!!!!!!!! Det var jo bare så koselig, og vi sang og koste med hverandre Men den tid er over ja..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå