Gå til innhold

Nå er jeg stolt altså...


fjolla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, da er det bare å feste på henne en liten mikrofiberklut, og sende henne inn i krokene og bak sofaen... De kommer til på de utroligste steder! hihi

Så flott at hun kommer seg framover - frøkenen her står på alle fire, selv på glatte gulvet, men hun har ikke helt skjønt det med å komme seg framover, nei;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun ble veldig stolt selv når hun endelig greide å få tak i den leken som lå foran henne, sendte meg det nydelige smilet, et sånt fra øre til øre smil hvor de to små tannebissene virkelig ble vist frem.

 

Jeg satt akkurat i går kveld og vurderte om jeg skulle bestille en sånn kryp strømpebukse, de er jo kjempefine, men nå tror jeg ikke jeg trenger den, men finner nok noe annet søtt på nettet jeg kan kjøpe isteden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så artig, da... Jeg har en liten en som nok skulle ønske at han kunne... Men det er nok en stund før det går fremover her. Han har akkurat begynt å skyve seg bakover... Og når han har kommet seg langt nok bakover blir han sint. For det var jo ikke den veien han skulle! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...