Gå til innhold

trengermersøvnDÅTTno

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det i natt?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Barneboka til Wahlgren.

Kontroversiell dame, men det funker. Har en liten krabat som sover rundt. Og det uten skrik og skrikemetode.

Skrevet

Her har det også begynt å bli bra soving uten skrik eller skrikemetode. Men det kan kanskje være noe for trengermersøvnDÅTTno?

Skrevet

Ja. Hvorfor tror du jeg spør om hvordan det gikk i natt? Hun driver med nattavvending.

Skrevet

:-p

Ble jo en artig tråd, da. Hehe.

Skrevet

mårnings!!

det gikk greit i natt. han nekter å sove videre i senga si når han først har våkna. i natt var det 0130. pappaen tok han over i natt også, etter å ha forsøkt å roe han ned. han har visst våkna ofte i natt, fått sutt og sover videre. så det går jo helt fint det her uten puppen da!! over all forventning. og jeg-aldri vært kvikkere på mårran. litt småhyper etter 2 netter med skikkelig søvn.

jeg tror ikke vi tar noe mer før vi har gjort det her noen dager til+? eller??

Skrevet

Så kult å høre at det går så bra!

Det er utrolig deilig når man begynner å føle seg mer uthvilt igjen. Kanskje du må bytte nick nå? Hehe.

Om dere velger å gjøre mer/andre ting i samme slengen er jo opp til dere. Dette fungerer i alle fall. :)

Skrevet

men det er jo dette vi har satt som mål nr 1. å slutte med pupp på natta da. han har jo faktisk sovet sammen med oss hele tiden. eller sovner alltid i egen seng og blir der til han våkner.(første gang..stort sett rundt 2)

Skrevet

ja det gjør jo det da! pappen va litt sliten på i dag fordi han hadde våkna ofte ofte for sutten. men der kan han jo se hvordan jeg har hatt det i 7,5 mnd;) hihi!!!

og forresten så tør jeg ikke bytte nick- må ha det litt til!!!

det er faktisk ganske deilig å ikke ha han på vårt rom også. trodde ikke jeg skulle klare det, men vi kan ENDELIG prate litt på kveldene igjen!

hvordan var det du gjorde det da du skulle ha henne til å sove lengre perioder i senga si??

sitter enda og håper at jeg skal få noe gratis med puppeslutten. at han selv skjønner at det ikke er noe vits å våkne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...