Gå til innhold

hjelp ..beksymret for min baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gutt som er snart 10 uker .han er ganske urolig når han sover både dag og natt. han beveger seg hele tiden i senga når han sover.han luker øyene men kroppen hans er ganske urolig.er dette normalt ?? er det noe galt med han kansje?? jeg tenkte at han må sove noen minutter uten å beveger seg .han gråter ikke men innmari urolig når han lukker øyene sine. hva med deres baby da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter dette lenger opp igjen.....

Skrevet

Høres jo ut som om det er noe, kanskje bare urolig mage,

tror ikke det er noe å uroe seg for.

Tatt det opp med hs?

Skrevet

Enig i at dette høres ut som urolig mage, men siden det er så omfattende og langvarig kan det selvsagt være noe annet.

Hvis du ammer, hva slags kosthold har du? Løk, erter, kål, sjokolade, frukt, kullsyre etc etc kan gi luftplager uten smerter.

Jeg kan huske et par netter på begge mine barn hvor beina har gått som stempel hele natta. Den ene gangen var etter fiskemiddag med løk i, en annen gang var det erter som var årsaken (men da var det litt hyling også dessverre).

Lykke til!

Skrevet

Hadde ikke helt samme problemer med min, men jeg fikk høre at det finnes noen barn som må lære å være barn.... Legen sa at noen barn er fornøyd med en gang de blir født, mens andre må lære seg å leve!

Så det er ikke sikkert det er noe spes - ta tiden til hjelp du. Men det kan lønne seg å se på kostholdet ditt også - her må jeg holde meg unna kål (spes brokkoli) og løk.

Min er nå 5mnd og er mye bedre

Skrevet

Det høres ut som at det er det nevrologiske systemet som skal utvikles. Gullet hadde det også slik. Hun ga fra seg lyder som om hun skulle trykke fra seg i bleia. Det kommer til å fortsette i ca 2-4 uker.

Skrevet

Noah var også slik, men det var luftplager... Han lå kjempeurolig en stund og plutselig kom det den fisen... (skulle tro det var en voksen mann som lå der).. Da ble han rolig, og så var det i gang igjen.. Slik holdt det på i ca 2 uker så var det over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...