nybakt_mamma Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Lurte på om det går ann å ta av trekke på baggen som sitter fast med glidelås?? og om det skal være en pose på stelleunderlaget?? har ringt barnas hus , med det virker som at de bare har ett telefon nr bare for skøy. de tar jo ALDRI telefon...
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 har du prøvd å ringe til sandvika? der tar de telefonen, i motsetning til alna
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 jo da vi tar telefonen.. vi har bare veldig mye og gjøre om dagen. det er som regel stille nå på morgningen.. prøv og ringe nå. du har ringt til barnevognavdelingen?? prøv og ring en av de andre..
nybakt_mamma Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2007 jobber du på barnas hus?? kan du kanskje svare meg på det jeg lurer på da? har kjøpt vogna i tønsberg. å der tar de aldri telefon... !! kanskje bare jeg som ringer på de værste tidene..
Thesunshines Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har kjøpt janevogn, og ja--det skal være en pose til stelleunderlaget med sånn "dra-lukning"......tror ikke man kan få av trekket på bagen.....Har forresten kjøpt i Tønsberg jeg og!!
nybakt_mamma Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 tuusen takk for svaret. har følt at jeg var helt alene i å ha kjøpt denne vogna:) ja det var det jeg viste. for på min er det ikke en sånn "dra-greie på" jaja.. får ta meg en klagetur da. når har du termin da??
SaDa Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Jeg var på barnas hus i Tønsberg på fredag.. Da var det ikke en ansatt i sikte. Når jeg kom til kassa og skulle betale så sto jeg der leeenge. Hu bak meg i køen måtte faktisk gå og hente en ansatt for at vi skulle få betalt.. Telefonen ringte i ett sett mens jeg var der og ingen som tok den..
Thesunshines Skrevet 5. februar 2007 #8 Skrevet 5. februar 2007 Det er sikkert ikke noe problem å få bytta stelleunderlaget Jeg har termin 2 april..Du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå