Gå til innhold

Liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 13. uke, og når jeg ligger på ryggen kjenner jeg ingen kul i magen og hvis jeg ligger på siden/står på alle 4, kjenner jeg bare en pitteliten klump på str med en liten potet, er det vanlig at man ikke skal kjenne noe når man klemmer på magen? Denne kulen har vært samme strl i ca 14 dager... er bekymret for MA... Noen råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg var 13-14 uker på vei, så kjente jeg ingenting. Ble bare oppblåst til kvelds. Det er nok ingen fare. Mange får ikke mage før uke 20 og senere. Alt er nok i skjønneste orden:)

Skrevet

Klarte ikke kjenne noe i magen før jeg var 15 uker, da viste jordmor meg hvor og hvordan jeg skulle kjenne.

Hvis du er så bekymret at du ikke greier å slappe av, så ring en gynekolog og spør om du kan få komme dit til svangerskapsundersøkelse, og si at du er bekymret for MA. Går du til sv. skaps undersøkelse hos gyn. får du UL hver gang du er der, uten at det koster deg noe :-)

Lykke til! Husk at MA er ikke så kjempevanlig, og når man har gått gravid i over 12 uker er det stor sannsynlighet for at babyen skal klare seg!

Skrevet

tuuusen takk for beroligende ord...:c)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...