Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Lurte på hvor ofte i løpet av en dag det er vanli å ha kynnere, om det kommer i forbindelse med aktivitet eller ikke. Er på jobb akkorat nå og har i løpet av bare en halv time hatt 3 kynnere. Er ganske aktiv i jobben (jobber som hjelpepleier) Det er ikke vondt, men merker de godt. Er det noe som tilsier at det ikke er bra å ha for ofte? Hilsen ei som ble litt bekymret i dag:)
Bebbies i magen Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Hei. Jeg har ingen fasit svar til deg. Men for meg så er det sånn at de forverre seg med aktivitet. Å gå en hel dag på et senter så er jeg "død" dagen etter. Da har jeg så mye kynnere og de er vonde også. Jeg har fått beskjed om å følge litt med de, men også kutte ut de senterturene med mye gåing. Jeg fikk beskjed om at det er ingenting som er farlig så lenge de ikke blir prematurrier. Hvor langt er du på vei? Jeg er i uke 24 og har vært skikkelig plaget med dette i ca to uker. Men hvis du er veldig usikker så hadde jeg tatt en tlf til jordmor eller lege. Godt med litt gode råd fra de engang i blandt.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Det hjelp jo litt på å hør andres erfaringer og:) Er 28 uker på vei, har kjent kynnere siden uke 22 tror jeg, men de har blitt litt hyppigere den siste tiden..
Bebbies i magen Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Det kan jo være at du skal ta det litt mere med ro på jobben? Ikke løfte tungt og sånn som du gjør det. Det er jo tøft å være hjelpepleier. Lykke til videre, og ikke vær redd for å ringe jordmor. Det er jo derfor hun er der.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Må vel kanskje prøve på det, å se om det hjelper:) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå