Gå til innhold

Vonde kynnere, uke 15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd og lei meg. Har hatt kynnere i 2-3 uker nå, men i går kveld endret de karakter. De ble vonde, både foran og bak i ryggen. De ga seg etter en times tid og jeg sovnet. Men, våknet litt over midnatt igjen med ennå vondere kynnere. De var uregelmessige, gikk mellom 5-10 min mellom hver. Det ga seg etter 1,5 time. Var på nippet til å ringe føden flere ganger, men gjorde det ikke.

Nå sitter jeg og venter på at klokka skal bli 9. Skal ringe jm. Flere med vonde kynnere så tidlig i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har hatt noen vonde kynnere, er i uke 24 jeg da. Men jeg fikk beskjed om å ta det med ro. Ikke stress, og ikke gå på kjøpesenteret for mye, for det hadde en tentens til å forverre det.

Hva sa jordmor når du ringte henne kl 9?

Skrevet

Jeg har masse kynnere og snakket med jordmor om dette i går. hun sa jeg måtte kontakt dem MED EN GANG kynnerne ble vonde! Så gjør det! Bedre med en gang for mye enn en for lite....

Skrevet

Har hatt masse kynnere helt siden uke 15. Kommer spesielt om kveldene og oppleves som svært ubehagelig. Kan våkne om nettene også av det.. Skikkelig ubehagelig!!

Er i uke 24 nå og har fortsatt masse kynnere, men begynner og bli vant med det.. Jormor sa jeg bare måtte slappe av når det kom. Blir en nervøs kunne det utløse flere og flere...

Skrevet

Jeg hadde kynnerne i uke 14 - 15, men de varte lenge. Legen min sa det skyldes stress og sykemeldte meg, gikk over med en gang nesten.

Skrevet

Da har jeg vært en tur på sykehuset. Livmorhalsen var ganske kort, 23 mm, og hadde åpnet seg litt fra innsiden. Jeg skal tilbake på sykehuset onsdag for ny kontroll, da skal de også vurdere om de skal knyte den igjen. Inntil da var det bare å ta det helt med ro. Heldigvis ikke hatt flere vonde kynnere siden i natt. Krysser fingrene, og bena... øh..

Babyen hadde det heldigvis bra der inne :-) og den hadde vokst fint siden sist ul for to uker siden.

Ja, ja... inntar sofaen jeg nå, sammen med laptoppen. Får jo masse tid til å være her inne da :-)

Skrevet

ops! Skrev et lite innlegg om hvordan det hadde gått på sykehuset. Innlegget havnet visst ganske høyt oppe her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...