♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 Skriv litt om deg og barnet ditt. Kjønn, størrelse, favorittfarger og leker osv. Jeg begynner: Tiril er født 15 juli. Bruker størrelse 68/74 Elsker bruntoner og rosa sammen Myke leker eller leker med lyd er poppis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Benjamin er født 30.juli Bruker str 68 nå Har ingen favorittfarger Elsker leker med lyd og myke leker som er lette å holde med begge armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Oda er født 4 juli. Bruker str 68/74 Har ingen favoritt farge Liker leker hun kan tygge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Niklas er født 21.juli Bruker str 68/74, men det er greit å kjøpe en størrelse større( vokser så fort) Lyse blå og rødt er favoritt fargen Liker leker som er god å tygge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 2. februar 2007 #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Nora er født 23. juli. Bruker størrelse 74 Hun har ingen favorittfarger, men storesøster finner gjerne fram rosa klær når hun får velge, ja! Leker med lyd er populært her, og ting å gnage på (ja, nærmer seg tenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 2. februar 2007 #6 Del Skrevet 2. februar 2007 Alexandra er født 8 juli Bruker størrelse 74 elsker å åpne knyttinger på bukse, sokker o.l.. liker å leke med leketelefoner, ting me lyder/melodi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Del Skrevet 2. februar 2007 Maja er født 8. juli Bruker størrelse 74 Hun kler godt brunt og oransje faktisk :-) Alt som kan tygges på er populært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 2. februar 2007 #8 Del Skrevet 2. februar 2007 Ørjan er født 16. juli ) Bruker 68 ennå, men ikke lenge før vi må bytte. Han blir så stor atte.. Han bruker mye blått og brunt, og army-farger. Tøffing altså ) Han syns at kjøkkenredskaper og bakepapir er dritkult ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Mariell er født 18 juli Bruker for det meste 62, men er begynt å kravle over i str.68 nå. Vi "jeg" elsker lyse rosa, men ikke blonder og stasj. Favoritt leken er en 20 cm bit med gavebånd, men liker også godt leker med lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #10 Del Skrevet 2. februar 2007 Opp igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 2. februar 2007 #11 Del Skrevet 2. februar 2007 thea er født 26 juli, bruker str 74 å elsker og leke med alt hun får tak i:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010barn :) Skrevet 2. februar 2007 #12 Del Skrevet 2. februar 2007 Emil er født 22.juli og bruker str 68/74. Liker myke klær, og leker som knitrer eller rasler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 2. februar 2007 #13 Del Skrevet 2. februar 2007 Ingunn er mitt navn, eg er 27,5 år og mamma til 2! Er gift og busett på vestlandet! hobbyene mine er chatte, bimme og scrappe! favorittfarge er rød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 2. februar 2007 #14 Del Skrevet 2. februar 2007 oi, har jeg gått glipp av noe???? er det barna denne runden hemmelig venn er ment for??las bare overskriften og svarte uten å lese videre... men bare meg som føler det blir litt "press" nå som en skriver str til barna og slikt????var ikke tanken et kort, og litt til for de som ønsker gi??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsen & Prinsessens mamma Skrevet 2. februar 2007 #15 Del Skrevet 2. februar 2007 Victoria er født 30. juli. Hun bruker nå str 80 (str 80/86 i body) og liker jentefarger på klærne sine Små, lette og fargerike leker med lyd i er aller morsomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissHønemor Skrevet 2. februar 2007 #16 Del Skrevet 2. februar 2007 Mia Elise er født 4 juli Bruker str 68/74 "Favorittfarger" er brunt, hvit, og rosa Gavepapirbånd og snorer er knall og samme med papir og merkelapper. Leker med lys og lyd er også moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 2. februar 2007 Meningen med tråden var om noen ville sende mer enn et kort, har man en pekepinn på hva man kan sende.. Abolutt ingen press på¨å sende mer enn 1 kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #18 Del Skrevet 2. februar 2007 Karsten er en kjekk liten kar som er født 20 juli. Om min hemmelige venn har lyst til å se skrytebilder av ham, så er adressen: www.tolstrup-snapa.com Siden jeg blir mer enn fornøyd nok med ett lite kort så skriver jeg rett og slett ikke noe mer, jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #19 Del Skrevet 2. februar 2007 Min Amanda er født 27 juli og bruker str. 74. Hun hater klær som må dras over hodet, og bukser som er trange i livet. Ellers er det ikke nøye. MEN vi er mer enn fornøyd med kun et kort! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newdawn Skrevet 3. februar 2007 #20 Del Skrevet 3. februar 2007 Synne Matea er født 26.juli Bruker str. 74 Liker rosa og brunt Liker å spise på det meste, og ting det låter i moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. februar 2007 #21 Del Skrevet 3. februar 2007 Sigurd er født 12. juli Bruker str 68/74 Digger nesten hva som helst av leker Blir kjempeglad for kort, for det har han aldri fått før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 4. februar 2007 #22 Del Skrevet 4. februar 2007 Ingrid er født 24.juli. Bruker str. 74 Elsker rødt, ellers skarpe farger Myke leker og leker som hun kan putte i munnen er populært. Vaskelappene på lekene er aller mest spennende for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy28 - mor til 2! Skrevet 4. februar 2007 #23 Del Skrevet 4. februar 2007 Pernille født 22 juli bruker str 74 går mest i rosa og rødt her gitt glad i alle type leker,men spesielt opptatt av nøkler og ting som klirrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 4. februar 2007 #24 Del Skrevet 4. februar 2007 Mangler 3 stk tror jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 5. februar 2007 #25 Del Skrevet 5. februar 2007 Patrick er født 13 juli bruker str 74 nå går mest i blått,brunt,hvite klær liker det meste av leker,spesielt ting som lyser eller lager lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå