L&F... Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Er det lov å ha en 11 mnd gammelt barn på fanget i baksetet i bilen, for en veldig kort tur (5 min)???? Jeg prøver å finne ut av det på nettet, men finner det ikke ut noe sted.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 vet ikke om det er lov,men personlig ville jeg IKKE turt det.Kan skje like mye på de 5 min. som på en times biltur.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Sier ikke reglene at man skal ha belte på uansett? Men jeg sier som innlegger over her, kan skje mye på den korte stunden også...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Det er ikke lov. Det er ingen sånne regler som påvirkes av tid. Det samme gjelder bilbelte for voksene.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Det er ikke lov !!!! Har hørt folk som har blitt tatt for dette." Skal bare bort dit, kort vei osv.. " Hjelper ikke det.
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Dette er jobben min å vite...det er ikke lov! Ulykker kan skje på få sekunder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå