Gjest Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Da jeg var 4 uker på vei, var den gamle buksa trang. Uke 5 helt ubehagelig, fikk ikke bøyd meg i den engang. Er nå 7+1 og de 2 siste dagene har jeg merket magen godt, den har blitt større...jepp jeg prøver jo og holde dette skjult og helst hele 1 trimester....kanskje det blir litt vanskelig...?
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Jeg stiller meg i rekka! Jeg er bare 5+3 uker på vei. men syns magen har blitt mye større allerede, spesiellt om kvelden. Det er nok mye på grunn av at man gjerne er oppblåst, men som deg så føler at må skjule magen min og at andre kan se at jeg er gravid. Vi har også tenkt å vente med å fortelle om graviditeten, men er redd andre fatter mistanke allerede.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Godt det ikke bare er meg :-) Nå vet jeg at moren min ble stor veldig fort, men hun bar jo på tvillinger.
carina og *jentegullet* Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 jeg er 6uker,og magen synes....har måtte kjøpe ny bukse...:-) jeg kan ikke skjule den....da må jeg ihvertfall gå med litt store gensere... jeg fikk mage i uke 8 med første mann... deilig og høre at man ikke er alene om og få tidlig mage:-)
Miss L å di Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Er jo stas med mage, men det er litt vanskelig å sjule den. Har lagt ut bilde av min på "våre album" i menyen til venstre. Gå på M og side 13 så finner dere nicket mitt... For ordens skyld: bildet ble tatt da jeg var 7+3.... Syyykt stor synest jeg, men det kan hende det er fordi jeg er ganske tynn fra før.. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Ikke blitt mye større, men musklene "slapp taket" ganske tidlig, og da datt den liksom litt ut. Bruker samme bukser enda, jeg bruker ganske lave bukser da, og det går foreløbig greit. Har ikke turt å prøve de jeg har som er normal livhøyde på. Men tenker at så lenge de lave buksene går på, så har jeg iallefall ikke lagt på meg mye på rumpe og lår. He-he. De vil nok fungere som "testbukser" under hele svangerskapet, håper jeg får de på rundt termintider også, for jeg trenger strengt tatt ikke å gå mye opp ivekt. Problemet begynner å bli å få tak i lange nok overdeler. Selv om jeg går med lave-liv bukser vil jeg ikke at "valkene" skal synes over linningen, og bruker gensere som går iallefall nesten ned på rumpa i stoff som ikke synliggjør valker. MEn nå ruller de seg oppover gitt, eller de dekker ikke bukselinningen en gang. Kanskje på tide med en mammagenser eller ti???? Nå vet alle at jeg er gravid, og er muligens inne på 2.termin nå (13+2, men vet at jeg er minimum 1uke kortere enn det pga av sen positiv test i forhold til forrige svangerskap), så jeg trenger ikke skjule det, men jeg vil ikke se gravid for tidlig, rett og slett for forrige gang maste folk hele sommeren om det ble fødsel snart,- termin var på november...... Lykke til da alle sammen )
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 jeg er 11+4 eller 11+2 i dag og har merket mage nå den siste uka. Litt morsomt da.
❤lille stjerne❤ Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Merker det litt selv. Mye kommer av luft/oppblåsthet og mye kommer av at jeg er mye tørstere. Men husk på at andre ser ikke dette så lett som vi tror. Vi er så opptatt av det og føler at magen er MYE større, men andre legger neppe merke til det engang.....på en stund.
Kristin* Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Jeg er 7 uker på vei, og den har spruttet ut!! Det vises veldig godt. Så i dag har vi fortalt det til familie og venner. Skal fortelle det på jobben i neste uke. De to siste dagene har den virkelig vokst masse. Har ikke sjans til å få på meg dongri buksene mine.
s0et Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Så tidlig tror jeg bare man er oppblåst, og ikke noe mer enn det. Selv er jeg veldig oppblåst, jeg "må" bruke store gensere for å skjule magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå