Bambino&brødrene Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har lagt meg i andre etasje i dag, nå er det avvenning på nattpuppen! Jeg hører bibben gråter i nedenunder og at pappa prøver å trøste så godt han kan... Det er første natten jeg ikke er tilgjengelig for ham når han vil kose seg med nattmat og han er kjempelei seg...snufs... Hvordan skal jeg holde ut dette da? Noen som har erfaring med hvor mange netter dette kan ta? Vi må bare være beinharde, han har ikke sovet mer enn tre-fire.fem timer om natten siden han ble født for syv mnd siden og jeg trenger å sove natten igjennom fremover! Men må innrømme at det frister å gå ned og gi ham det han vil ha nå... Snufs snufs.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Ja det kan jeg skjønne!!! (Ammet ikke selv) Men siden det er avvenning hjelper det ikke om du går ned og gir det han vil ha. Da skjønner han at det er bare å skrike så får han det!! Vær sterk... (Vet det ikke er lett, å høre gråten) Han har det ikke vondt!!
Bambino&brødrene Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. februar 2007 Jeg prøver. Men nå kjenner jeg melken renner fordi han gråter også... Du har rett i at han ikke har det vondt. Jeg skal være sterk. Snufs.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Anbefaler vannflaske... Nå er jeg en av de superheldige som hadde verdens enkleste nattavvenning på lillemor. Bare lot henne sutre. 3 netter med ca 15 min klaging og så var hun jaggu avvent! *fornøyd* Men som jeg nevnte er vannflaske genialt. Da skjønner han jo at det ikke er annet enn vann å få dersom han våkner om natten! Blir nok illsint ved første runde men går seg fort til. Men sårt, det er det! Lykke til!
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Stemmer det!! Moren min gjorde visst det med lillebror min! Og det virker!! Skulle gjøre det med Noah også (venne han av med mme flaske altså.. Men trengte ikke det.. )
Bambino&brødrene Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Siden han ikke skjønner seg på flasken så har han fått vann fra tutekopp, men det er visst en dårlig trøst. Han gråter og gråter og gråter... Og pappa skal opp klokken seks på jobb. Sukk...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Det går seg til:) De lærer jo fortere og fortere disse små. Når min brukte 3 dager bruker nok ikke din særlig mye mer. Er jo eldre... *krysse fingre* Det går an å bytte ut vannet med feks HIPP eplejuice til babyer, eller noen av de andre småbarnsdrikkene du får. Så er det litt smak på det! Kanskje det fungerer bedre? (sånn til i morgen natt!)
Bambino&brødrene Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. februar 2007 Han liker vann, så det er nok bare puppen som er dyyypt savnet. Som oftest er han sovnet ved puppen etter første slurk... Men takk for tips!
litengutt+2_spirer i magen Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Hvordan har natten gått? Vi skal begynne på samme runde til natten.... er veldig spent på hvordan det skal gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå