Anonym*Gullklump* Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 Noen som vet hvordan festesmerter er?? Noen som har opplevd det?? hvor lang tid etter en eventuell befruktning fester det seg??
Notea Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Det lurer jeg også på, håper noen kan svare på dette??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 som el smertene egentlig... bare at de kommer en stund etter el. kjente dette kun første gangen jeg ble gravid, ikke de andre gangene. satt nede¨på venstre side og va noen kraftige stikk i noen timer hvis jeg ikke husker heeelt feil.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Kan være som menssmerter, føles som om du skal få mensen. Noen kan blø litt også idet egget fester seg.
Notea Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Noen som vet hvor lenge etter EL det kan oppstå festesmerter??
Anonym*Gullklump* Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. februar 2007 Jeg har hatt litt eggløsning smerter natt til onsdag men natt til i dag hadde jeg menssmerter. I natt måtte samboer sitte over meg og gnikke forsiktig langs magen og hoftene og så ligg bak. Smertene ble litt kraftigere etter hvert og fikk en voldsom kvalme. Det er i dag ca en uke til ikm.. Så får noe bare vente å se. Jeg føler på meg at eg blir skuffet men kan jo egentlig aldri vite.
tosøtesmåttiser Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Festesmertene begynte 1 uke etter EL, hatt dem nå i over 1 uke (testet positivt idag). kjennes ut som stikk nede i magen. Som EL smerter bare begge sider og litt lengre ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå