Mona og Sine Skrevet 2. februar 2007 #1 Del Skrevet 2. februar 2007 hvor sendte dere deres? Kan man sende det til der man får pengene fra nå, og hvor er det? har ikke så lyst til å kontakte de på jobb!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 2. februar 2007 #2 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg sendte det til arbeidsgiver, og har ikke fått noen tilbakemelding på at nav skulle ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. februar 2007 #3 Del Skrevet 2. februar 2007 Tror nav innhenter opplysningene de trenger fra ligningskontoret. Det fikk jeg beskjed om iallefall:) Så får vi bare håpe det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathy28 - mor til 2! Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg jobber i kommunen og sendte det rett dit. Til økonomiavdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar , da sender jeg å det til økonomiavdelingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå