Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gjort det (altså tapet igjen munnen på et sykt spedbarn?)?

Vet jo om all den andre jævelskapen som skjer men tape igjen?!?! *grrrrrr*

De nevnte penetrering av spedbarn på de dumme nyhetene på søndag, da ble jeg dårlig.

Skulle ønske man kunne redde verden gitt, for den er jammen blitt et sykt sted:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var på et russisk sykehus hvor det lå foreldreløse spedbarn og gråt fordi de var syke. Sykepleieren tapet over munnen deres for åslippe skrikingen og "unnskyldte" det med at de var undebemannet og hun var overarbeidet. Det var spedbarn i 2-3 mnd alder.

Hadde jeg kunnet så skulle jeg dratt og hentet dem og gitt dem et liv.

Jeg så for mange år siden en dokumentar om vodtekt av barn hvor de viste en liten gutt på fire år som satt oppå en mann og ble penetrert. Jeg angrer vanvittig på at jeg så det, det har fulgt meg i alle år siden. Jeg er virkelig klar for DRAP når jeg tenker på det.

Kunne ønske det fantes en måte å engasjere seg i slike saker og få dette talentløse rettssystemet til å straffe menn(-esker) som forgriper seg mot barn, på en måte de fortjener. Hva med å klippe pikken? Fjærne testiklene? Sette dem inn på livstid?

Jeg blir så galen av å tenke på hva som kunne vært gjort for å straffe de syke jævlene, men som ikke gjøres. Hva er egentlig gale med rettssystemet som beskytter voksne pervo overgripere fremfor de ødelagte uskyldige barna.

Uff, får gi meg, kjenner hjertet BANKER hardt i sinne og nå får jeg nok i ikke sove i natt...

Skrevet

Grøss, kan da ikke gjøre sånt med babyene! Huffameg, jeg blir dårlig.

Og når det kommer til straffemetoder, å gud bedre jeg har mange fine på lager oppi hodet mitt...

Kastrering, avliving, livstidsstraff (og da IKKE slippe ut igjen EVER)

Jeg har tenkt mye på sånt etter søndagens nyheter og kommet frem til at pedofili er jo en seksuell preferanse, akkurat som homofili. Det er ingen (oppegående normale) mennesker som påstår at homofili kan helbredes, og det kan heller ei pedofili. Og dagens system for å straffe disse fungerer ikke. De kan jo ikke rehabiliteres! Mener de feks burde få medisiner som gjør at de mister seksualdriften (da dette finnes).

Sykt at sånne mennesker får gå fritt på gaten bare år etter overgrep. Grufullt.

Jeg engasjerer meg veldig når det kommer til sånne saker og skulle virkelig ønske det var mer vi kunne gjøre.

Om det så er å stå på løvebakken til det skjer noenting med straffene. (men at jeg står der og blomstrer dag ut og dag inn alene har vel liten effekt:p)

Nei, det blir nok en søvnløs natt gitt.

Og når det kommer til barna i Russland, hadde jeg kunnet skulle jeg så gjerne reddet dem alle, det samme med alle andre barn i verden som lider overlast.

Skrevet

Det er noe som heter kjemisk kastraksjon, men da tror jeg overgriperen må være enig i å ta det selv. Det skal visst gi minimal sexdrift.

Om noen hadde skadet mine barn på noen måte så tror jeg at jeg hadde tatt saken i egne hender og kastrert fyren på egenhånd. Synes det er utrolig at vi finner oss i at det ikke er høyere straffer for å ødelegge et barn, gjerne fysisk såvel som psykisk.

Sett flere mødre inn i rettssystemet så tror jeg det blir andre boller. Med menn som Tor Erling Staff som forsvarere for overgripere kommer man ingen vei. Jeg synes det er helt utrolig hvordan han kunne forsvare misbruk av barn og slippe unna med det. At han selv syntes det var en fin opplevelse å bli misbrukt som barn betyr ikke at andre synes det er forjævlig.

Skrevet

Sorry! Siste setning skal være;

At han selv syntes det var en fin opplevelse å bli misbrukt som barn betyr ikke at andre IKKE synes det er forjævlig.

Begynner visst å bli trøtt her....

Skrevet

Jeg har faktisk lurt på å gå inn i politikken med det som min fanesak. (men det finnes jo ingen vettuge politiske partier:p)

Sånne som Staff gjør det for pengene ikke for rettferdigheten. Helt idiotisk.

Mannen min jobber på psyk sykehus og der har de ei jente på min alder som har blitt misbrukt av faren siden hun var barn. Hun er lynende intelligent men helt ødelagt. Hun er selvskader og hører hans stemme i hodet sitt osv. Har måttet få hudtransplantasjon på armene for å ha hud der. Livet hennes og kroppen hennes er ødelagt. Likvel så ringer faren henne hver dag, og da blir hun jo enda dårligere. (hun klarer ikke si nei) De måtte tilslutt få rettskjennelse på at han ikke kunne kontakte henne. Prøvde å henge seg i dusjen og bite av seg fingrene sist han ringte.

Og denne mannen vet at personalet vet hva han har gjort med henne, kom likvel på besøk og alt mulig. *syke jævelen*

Skjønner ikke at det er mulig jeg. På sikkerhetsavdeling, på skjermet rom, og allikevel får han som er skyld i problemene komme på besøk.

Godt hun slipper ham nå, etter så mange år.

Nei, skal vi engasjere alle dibberne til å finne frem kjøkkensaksene og starte å klippe?

Skrevet

Det er nok det som må til ja.

Skrevet

Bare du og jeg som er våkne:p (og mammaen til Noah)

Skrevet

Jeg får ikke sove når jeg hører gråtingen til småen...

Får håpe han sovner snart. Skal opp tidlig og til tannlegen med 10-åringen.

Skrevet

Ikke nok med at vi må tollerere at disse jævlene får ALT for LITEN straff så må vi godta at de skal komme tilbake til samfunnet igjen....for de har trossalt sonet sin straff. For det første så syntes jeg ikke man kan kalle fengselsopphold i Norge noen straff. Faen de har det jo bedre i fengsel en de stakkars folka som må bo på gata. Veldig enig med den som skrev over her at pedofili IKKE kan kureres....og dermed budre ikke kastering vært valgfritt det burde gjøres med tvang!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...