Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 skulle gi guttungen middag... prøvde først den som var opptint fra før,men den ville han ikke ha..brekte seg å laga rare ansiktsuttrykk...hehe ... så gikk jeg i frysern å henta en annen sort og tinte den..den ville han ivertfall ikke ha..grøsset seg som bare d...d som liksom pleide å være favoritten.... satt der fortvilt som bare d,jeg...mat måtte han jo ha...men siden han er 6 mnd så tenkte jeg at jeg kunne prøve med brød..så jeg skjærte opp ei tynn skive med leverpostei og prøvde d... og gjett hvem som ble heelt i hundre da!! jo,min lille rebel...hehe.. brødskiva sklei rett ned den...å jeg som har hørt at d liksom skulle være så vanskelig å tilvenne brød da...masse brekking ol... men ingen brekking her..bare en fornøyd unge...hehe:p men han kan vel ikke spise brødskive til middag..? hvor masse brød skal til for at han skal bli mett,forresten? han får 100ml mme etter middag vanligvis da.... d fikk han etter skiva i dag også...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Så bra han spiste brød da!! prøv å gi han litt middagsmat hver dag.. Omtrent alle barn vil brekke seg og lage grimaser.. Noah gjorde også det, og på HS sa de at man skulle bare fortsette å gi et par skjeer fordet om de brekker seg. Og nå spiser han.. Han prøver noen ganger å brekke seg, men det er som regel en gang eller to.. De brekker seg ikke fordi det er vondt, men for å skape seg.. Det er jo ikke det de er vandt til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå