Gå til innhold

Andre som ikke har jobb etter permisjon?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nervøs nå, jeg har sagt opp jobben min fra april slik at oppsigelsestiden min varer ut permisjonen. Men, står jo uten jobb da, er livredd for ikke å få ny jobb...Lurer på om jeg har vært litt smågal..hjelp...Flere som ikke har jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i akkurat samme situasjon som deg! Har egentlig halvannen ukes jobb etter at permisjonen er slutt, men regner med at sjefen finner en annen så jeg slipper. Lurer på reaksjonen hans, han var på ferie i utlandet da jeg kom med oppsigelsen, så måtte levere den til hans overordnede isteden... Blir vel neppe poppis nå! Uholdbare arbeidtider og elendig lønn for utrolig masse jobb holder ikke mål lenger når man har en liten i huset. Da hjelper det ikke at jobben er relativt artig og kollegene koselige... Det hører med til historien at vi har tenkt å flytte til en annen landsdel inni pappapermen, da. Ville blitt utrolig mye rot å måtte forholde seg til 3 måneders oppsigelse i forhold til evt ny jobb, flytting, salg osv osv. Men litt stressa nå, ja - enig med deg der! Så på NAV at arbeidsledigheten er relativt lav heldigvis. Hvis ikke har vi jo alltids vikarbyråer :) Til og med de betaler bedre enn min tidligere jobb...og det sier jo litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg skulle ha skrevet ny kontrakt på jobb, men deg er bare ikke blitt sånn at det her passet!! hehe hufff, men men. Så jeg har vel heller ikke jobb,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fast stilling jeg, men så skal vi flytte om tre uker 60 mil unna, så det blir litt lang reisevei:) Så ja, da står jeg utenjbb:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så greit det der! Jeg jobbet som butikksjef i skobutikk i Oslo, jobben er kjempe spennende, men det blir laaaaange dager, helgejobbing, kurs, nattåpent osv, så det går bare ikke lenger med to små barn i huset. Leter etter en vanlig jobb her i nærheten istedet. Spent på hvordan det blir å gå ned ganske mye i lønn da... Krysser fingrene for oss alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...