Gå til innhold

Spiss og rund mage...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var det slik at når det er jente, så får man rund mage og gutt er spiss mage?

I mitt forrige svangerskap var magen min rund som en ball(høyt) og da fikk jeg jente, og nå er den spiss og ligner på vannmelon (lavt).

Har noen opplevd at mageformen er forskjellig, men har fått samme kjønn?

Selv om mageformen er annerledes enn den forrige vil ikke si at man får motsatt kjønn?

Noen erfaringer her?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Min gamle bestemor sier at for å se kjønnet på hva slags mage man har, så skal man ikke se på selve magen... man skal se på den gravide bakfra.... Om den gravide er smal i livet, har "livet" sitt og magen ikke synes bakfra, da ventes det gutt... Om den gravide er rett, altså at man ser magen på sidene bakfra, da ventes det jente... ;-) Har stemt på meg....

• 2 uker senere...

Har på en måte hatt mer utovermage med guttene, ikke lagt på meg noe av betydning på sidene, eller merket noe særlig ekstra i brystene heller. Nå ventes jente,Har mer på sidene,brystene har vokst mye,magen vokser i rykk og napp føles det som. Fordeler seg kanskje mer over det hele nå. Ikke kun utover nå liksom. Har forresten vært mye mer sur og grinete nå enn med guttene.Guttesvangerskapene har vært som en lek i forhold til dette. Puh,3 mndr. igjen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...