Gå til innhold

mamman til Ada

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så at jenta di er født 29. juni, det er min jente også. :-) Kan jeg spørre hvor stor hun er? Jenta mi var 66 cm og 7100 gram på 6-mnd.kontroll. Og så har hun fått to tenner nede, dem fikk hun like før hun ble 6 mnd. Har din jente fått tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! På 6 mnd kontrollen var hun 68 cm og veide 8 kg.. Hun har ikke fått noen tenner enda men venter i spenning..

Skrevet

OK. Morsomt å høre hvordan det går med andre junibarn. :-) Snuppa fikk begge tennen samtidig, oppdaget dem da hun beit meg på 2. juledag. Hehe... Kan hun sette seg opp ennå? Det kan ikke min. Hun kan krype og rulle, det er stort sett det eneste.

Skrevet

Så hun var ikke plaget om natten når hun fikk tenner? Ada ruller bare, hun likte ikke å ligge på magen tidligere men har vendt seg til det nå. Krabber din mye? Tror min er litt sent ute med det meste:) Hvor fødte du?

Skrevet

Nei, ikke spesielt plaget. Litt småsutring av og til, men hun sov ganske godt hele tiden egentlig. Hun kan ikke krabbe, bare krype. Hun drar seg frem ved hjelp av armene mens hun sparker med tærne i gulvet. :-) Jeg fødte i Bodø, men det er ikke der jeg bor. Hvor fødte du?

Skrevet

Jeg fødte i tønsberg, men bor ikke der jeg heller. Gikk fødselen bra?

Skrevet

Jada! Men fødselen var definitinivt ikke slik jeg trodde den skulle være! :-) Jeg hadde rier i ett, fra vi startet turen til sykehuset og til hun var ute. Jeg hadde 5 cm åpning på en time, jordmoren sa at det var derfor jeg hadde så vondt hele tiden. Det gikk ganske fort som du skjønner, iallfall til å være førstegangsfødende. Hvordan gikk din fødsel?

Skrevet

Min tok ganske lang tid, ble satt på drypp for å få litt forgang i det. Gjorde jo selvfølgelig veldig vondt men syntes det var helt fantastisk når jeg var ferdig og hun lå der:) Men den følelsen er vel lik for alle!

Skrevet

Ja, det var fantastisk. Men det var også en meget rar opplevelse! Jeg kjente den lille skapningen så godt og samtidig var hun helt fremmed. Hehe... :-) Går dere på babysvømming?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke prøvd. Gjør dere?

Skrevet

Har prøvd litt ja. Har hatt et opphold en liten stund nå, men har lyst til å prøve igjen. Hun koste seg i vannet, men likte ikke så godt å dukke under. Men instruktøren sa at dette blir de vant til. Og de større barna jeg så der, elsket å være i vannet. Syns det var både koselig og fint at hun får bli kjent med vann og føle seg trygg når hun senere skal lære å svømme.

Skrevet

Her har det bare blitt med badekaret men det er ganske stort:) hehe.. Jeg bor i utlandet og har ikke fått det nettverket rundt meg enda, kjenner heller ikke noen der jeg bor som har barn så er fint å kunne benytte seg av denne siden noen ganger..

Skrevet

Jeg bor på et sted hvor jeg kjenner veldig få, så det er kjempefint for meg å bruke disse sidene også. Har lært mye her, og ikke bare om barnestell! Hehe... Snuppa og jeg er alene i helgen så vi er nødt til å dra på butikken en tur nå og handle litt. Vi kan jo kanskje snakkes senere hvis du vil. :-)

Skrevet

Hei! Sniker meg inn her litt jeg, siden jeg så i går at vi har veldig lik alder på jentene våre. Kanskje vi kune ha pratet sammen på msn? Det er jo koselig å ha noen man kan utvekle erfaringer med :-) Og også å få svar på ting litt kjappere enn her inne. Hvis dere vil er det bare å legge meg til: [email protected]

Skrevet

Ja, absolutt. Skal legge deg til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...