Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Kjøpte helt ny Svane-madrass da 3-åringen ble født. Den er jo vaskbar, både trekket og disse filt-lagene inni. Lurer nå på om det er anbefalt å kjøpe ny madrass til nestemann? Eller om madrasser kan gå i arv mellom søsken? Vil jo bare gi barna mine det beste....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 jeg har vasket trekket,og luftet madrassen i minus grader ute...JM mente det var mer enn godt nok.hun sa og at vi er litt for hysteriske når det gjalt noen ting......men er enig med deg,gjør det som er best for barna.men som sagt,jeg beholder den gammle madrassen.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Lurer på det samme selv, jeg. Vi har også svanemadrass, ikke gulpet i men kastet opp i 1-2 ganger da hun ble eldre.
jools Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Det var vel sånn at gulp oppkast var vanskelig å få vekk.At det avga noen gasser.Men hvis man brukte sånn tisse laken under trengte det ikke gjennom.Syns det er mye som blir sagt,mye å ta hensyn til.Tar ingen sjanser jeg og handler alt nytt.7 år siden første barn og madrassen har vært lånt vekk i mellomtiden så for vår del er det nok det riktige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå