Gå til innhold

Bare et lite spørsmål til dere heldige gravide...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg klør noe helt forferdelig på brystvortene!!

Jeg lurer på om dette kan være et tegn på graviditet?

Noen som hadde det sånn da dere ble gravide?

 

Håper noen orker å svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det hadde jeg i starten ;) Brystene begynner å forandre seg tidlig, og er noe av det første man merker noe på. Så du skal bare se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tusen takk for svaret:))

Da får jeg bare håpe at det er derfor da..

Brystene kjennes tyngre på en måte og litt stikninger i underlivet har jeg også..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiiiiiiiik! dette har jeg og! klør som f... på puppene (noe som var sinnsykt irreterenes på en overfyllt buss idag) og stikninger i underliver, samt magen...

 

men har ei uke til IKM da, tror jeg. Men samtidig er det ikke lett å si, sluttet med prev for en måned siden. så syklusen kan jo være litt på bærtur..

 

jaja, jeg er ihvertfall superheldig visst det har gått så fort...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere to med kløe og små smerter i magen! Fortell oss da når dere har tatt tester!! :o) ER jo nyskjerrig......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo helt småforvirra av å gå og vente når man har sluttet på prev. Jeg sluttet for 34 dager siden og tr har ennå ikke kommet... Det murrer og durer i magen innimellom, men kløing på puppene kjenner jeg ikke så mye til. Tok test på mandag men den var neg:( Tenkte å ta en ny i morgen kanskje, men tror jo jeg skal få mensen hele tiden, flyr på do i ett kjør... *forvirraihodet*

 

Jeg krysser fingrene for oss begge! (og alle andre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg klødde veldig på brystene (ikke brystvortene). Brystene ble tyngre og hovne. Mer fyldige... Begynte å merke det på ikm.

 

håper du har en spire i magen! lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk bare vondt, men det startet me den liten kul..da trodde jeg at jeg hadde fått brystkreft..men var nok bare gravid...

he he , litt morsomt når jeg tenker på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klødde som bare det ca 10 dager etter befruktning. Begynnte også å stikke kraftig på vanstre side nede på magen. 27 dager etter siste mens startet tok jeg test og den var positiv. Tror man kan teste enda tidligere også og få utslag.. Litt individuellt..

Hadde jeg vært deg ville jeg testa meg tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen:))

Tusen takk for mange fine og ikke minst oppmuntrende svar:)))))

 

Jeg håper inderlig at dette er tegn på befruktning hos meg også..

Spennende med deg som merket det(testa du?) 10 dager etter befruktning da!!

Skal teste tidlig jeg også og rapporterer selvfølgelig tilbake til dere om jeg er så heldig å ha blitt gravid:))

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å teste i vei!!! Min test var positiv etter 4 dager... Dvs jeg tok 4 tester for å være sikker... alle var positive.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...